شناسهٔ خبر: 68344733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مرضیه جعفری پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا: آمده‌ایم تا صعود کنیم

معصومه مومی‌وند

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم درباره مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هم‌گروه‌هایمان تیم‌های قدری‌اند. ما هم  ۱۰ سال است که قهرمان ایرانیم و تیم خوبی هستیم. اینجا آمده‌ایم که صعود کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا از چهار تا ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد و تیم خاتون بم در گروه D این مسابقات با تیم‌های کیتچی هنگ‌کنگ و رویال تیمفو بوتان در یک گروه قرار دارد. نماینده ایران فردا (یکشنبه) در اولین مسابقه‌اش به مصاف تیم بوتان می‌رود.

مرضیه جعفری در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: در ابتدا از AFC بابت برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه این مسابقات اولین دوره باشگاه‌های زنان است انگیزه زیادی به زنان می‌دهد و بازیکنان من می‌توانند توانایی و پتانسیل خود را نشان بدهند. خوشحالم که این مسابقات در دور اول در کشور زیبای بوتان برگزار می‌شود و از میزبانی خوب این کشور ممنون هستم.

او افزود: سه تیم در این گروه هستیم و هر سه تیم برنامه داریم. برای تیم‌های دیگر هم احترام قائلم. اینجا آمده‌ایم که صعود کنیم. هم‌گروه‌هایمان تیم‌های قدری هستند. ما هم  ۱۰ سال است که قهرمان ایرانیم و تیم خوبی هستیم. اینجا آمده‌ایم که صعود کنیم. با توجه به اینکه دو تیم را آنالیز کرده‌ایم برنامه‌هایی برای رویارویی با آنها داریم.

عاطفه رمضانی: انگیزه داریم که صعود کنیم

عاطفه رمضانی، بازیکن تیم فوتبال خاتون بم، نیز بیان کرد: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی داشتیم. همه بچه‌ها انگیزه دارند تا از این گروه صعود کنیم. برای رقبایمان احترام قائل هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. قطعا تیم‌هایی که اینجا هستند شایستگی حضور در این مسابقات را دارند. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی فردا را بگیریم و دست پر برگردیم.

انتهای پیام

نظر شما