شناسهٔ خبر: 68344505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قدردانی آیت الله کعبی از متولیان و افتخارآفرینان ورزش خوزستان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص توفیق های اخیر ورزشکاران خوزستان در عرصه های مختلف به ویژه المپیک، از افتخارآفرینان و متولیان ورزش خوزستان تقدیر کرد. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص توفیق های اخیر ورزشکاران خوزستان در عرصه های مختلف به ویژه المپیک، از افتخارآفرینان و متولیان ورزش خوزستان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید بنی تمیم با حضور در دفتر آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با ایشان دیدار و پیرامون آخرین تحول های ورزش استان گزارشی ارایه داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این دیدار گزارشی از آخرین تحول و اتفاق های حوزه ورزش و جوانان ارایه کرد و به دستاوردهای اخیر ورزشکاران خوزستانی در المپیک 2024 پاریس و اعزام نمایندگان استان به پارالمپیک اشاره کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در دنیا و دست یابی به موفقیت تاریخی و بزرگ فرنگی کاران خوزستانی در المپیک پاریس، کسب نتایج تاریخی ورزشکاران استان، خانواده های قهرمان پرور، مربیان سختکوش و متولیان امر ورزش را تبریک گفت و از زحمت و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیات کشتی استان، فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما