شناسهٔ خبر: 68343911 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت 900 میلیارد تومان به داروخانه‌های خصوصی طرف قرارداد

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: شهرام غفاری از پرداخت مطالبات داروخانه‌های خصوصی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد 900 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی، مربوط به سهم این سازمان از اسناد فرودین ماه داروخانه‌ها، پرداخت شد و الباقی مطالبات این مراکز نیز به تدریج ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

شهرام غفاری مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان با قدردانی از همراهی و همکاری دیرینه داروسازان و داروخانه‌داران در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان این سازمان گفت: 900 میلیارد تومان از مطالبات رسیدگی شده داروخانه‌های طرف قرارداد بخش خصوصی مربوط به اسناد ارسالی فروردین ماه این مراکز پرداخت شد و در تلاش هستیم با تأمین منابع مورد نیاز، سهم سازمان تأمین‌اجتماعی از اسناد ارسالی اردیبهشت ماه داروخانه‌های خصوصی را نیز ظرف روزهای آتی پرداخت کنیم.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: با سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز مذاکراتی صورت گرفته که امیدواریم سهم این سازمان بابت طرح دارویار نیز به زودی به داروخانه‌های طرف قرارداد پرداخت شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما