شناسهٔ خبر: 68342213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در کاشمر به بهره برداری رسید

مشهد- ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: ۶۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

حجت الله شریعتمداری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این روزها عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان این که ۱۱ دستگاه اجرایی در هفته دولت طرح های یاد شده را اجرا کرده اند ادامه داد: در ۲ شهر کاشمر و "فرگ قلعه" بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از معابر، افتتاح پارک شهری، ساخت واحدهای تجاری و چندین طرح خدماتی و عمرانی به بهره برداری رسید.

فرماندار کاشمر گفت: ۲۳ طرح با اعتباری افزون بر ۹۰ میلیارد ریال در قالب افتتاح چمن مصنوعی، بتن ریزی معابر، ساخت کانال دفع آبهای سطحی و پلاک‌ گذاری هوشمند منازل در روستاهای شهرستان در ۲ بخش مرکزی و "فرح دشت" به بهره برداری رسید.

شریعتمداری با بیان این که اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان از پیشرفت خوبی برخوردار است افزود: در راستای تامین زیرساخت‌های لازم این طرح اجرای شبکه برق سایت ۳۴ هکتاری نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: دربخش کشاورزی هشت طرح شامل احداث گلخانه، مرمت قناتها و ساخت مرغداری با اعتبار ۸۳ میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

فرماندار کاشمر گفت: طرح های مخابرات با اعتبار ۲۰۴ میلیارد ریال، برق با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال و طرح هایی درحوزه زیرساختهای شهرک صنعتی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، آموزش و پرورش با ۱۳۸ میلیارد ریال اعتبار، طرح های ورزش و جوانان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و راه‌اندازی دفتر گردشگری و خدمات مسافرتی با اعتبار سه میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان افتتاح شد.

جمعیت شهرستان کاشمر ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و "فرگ قلعه" و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

نظر شما