شناسهٔ خبر: 68341847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس کرمان: قاتل در صحنه جرم دستگیر شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عامل قتل رخ داده در محله سرآسیاب مرکز استان، لحظاتی پس از قتل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی گفت : در پی اعلام نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از نقاط محله"سرآسیاب" شهر کرمان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ در محل حاضر و متوجه شدند یک پسر جوان بر اثر ضربات سلاح سرد به ناحیه گردن و قفسه سینه دچار جراحت و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۸ ضمن مدیریت صحنه نزاع به سرعت وارد عمل و با انجام تحقیقات میدانی و واکاوی صحنه جرم موفق شدند هویت عامل این قتل را شناسایی وی را در همان صحنه جرم دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: این متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلاف شخصی با مقتول و وارد کردن ضربات چاقو به گردن و قفسه سینه وی در یک نزاع اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عاملان زورگیری در جوپار

همچنی در خبر دیگری پورامینایی از شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری و سرقت طلاجات بانوی کرمانی در یکی از نقاط شهر جوپار در شهرستان کرمان خبر داد.

وی ادامه داد: در پی زورگیری ۲ سارق از خانمی جوان در یکی از محله های شهر جوپار و سرقت طلا با تهدید سلاح سرد، واحد گشت انتظامی به محل اعزام شد و ضمن بررسی موضوع عملیات دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: با پی‌جویی های تخصصی ماموران و بررسی های دقیق ۲ عامل اصلی این زورگیری شناسایی و طی ۲ عملیات ضربتی در منازلی واقع در یکی از نقاط شهر کرمان دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسایی ۲ متهم از سوی شاکیه و انجام اقدامات بعدی تصریح کرد: برای این متهمان پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما