شناسهٔ خبر: 68341846 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در محل کار خود حضور یافت رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در محل کار خود حضور یافت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز شنبه ۳ شهریورماه با حضور در سازمان محیط زیست کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

شینا انصاری یکم شهریورماه با حکم مسعود پزشکیان به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دولت چهاردهم منصوب شد که امروز با استقبال گرم همکاران این سازمان کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

انصاری در بدو ورود با ادای احترام به مقام شامخ شهدای محیط‌بان، رسیدگی به مطالبات پرسنل سازمان به ویژه محیط‌بانان زحمتکش را از جمله اولویت‌های سازمان حفاظت محیط زیست دانست.

شینا انصاری روز جمعه - دوم شهریور - از پاسگاه محیط بانی و مرکز بازدید کنندگان حیات وحش گلندوئک منطقه حفاظت شده ورجین بازدید کرد که هدف از این بازدید دیدار با محیط بانان و اطلاع از آخرین وضعیت حفاظتی از منطقه حفاظت شده ورجین عنوان شده بود.

انصاری در این بازدید تاکید کرد: ارتباط بین بخشی با نهاد‌های حاکمیتی را برای حل مشکلات محیط‌زیستی تقویت می‌کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در محیط زیست کشور با معضلات اساسی روبرو هستیم که برخی از آنها به چالش‌ها و بحران‌های جدی ختم شده‌اند، گفت: تلاش ما بر این خواهد بود که وضعیت محیط بانان از حیث معیشت و امکانات زیر ساختی افزایش یابد و ارتباط بین بخشی با نهاد‌های حاکمیتی را برای حل مشکلات محیط‌زیستی تقویت خواهیم کرد.

شینا انصاری از مدیران این حوزه به شمار می‌رود که برخی از دوره‌های تخصصی محیط زیست را در کشورهایی، چون ژاپن، اتریش و امارات گذرانده است. انصاری متولد ۱۳۵۲ و دارای دکتری رشته مدیریت محیط زیست است.

انصاری دو دوره تخصصی آلودگی هوا و پایش گاز‌های گلخانه‌ای را در کشور ژاپن در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ گذارنده است. دوره‌های تغییر اقلیم و ساختمان‌های سبز (سنگاپور)، محیط زیست دریایی منطقه راپمی (امارات)، حفاظت از لایه ازن (ژاپن) و همچنین فناوری‌های سبز (اتریش) از جمله دوره‌های آموزشی ضمن خدمت وی است.

با این انتصاب، انصاری هفتمین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور پس از ارتقای جایگاه اداری آن در سطح معاون رئیس جمهور به شمار می‌رود.

نظر شما