شناسهٔ خبر: 68340952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان از همکاری مشترک سپاه و دولت خبر داد

گشایش سفره مردم با قرارگاه اقتصادی در هرمزگان

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی هرمزگان گفت: قرارگاه اقتصادی مشترک سپاه و دولت، باهدف حمایت از اقشار مختلف و کمک به سفره مردم، وارد میدان شده است.

صاحب‌خبر -

صبح ساحل نوشت: «سرهنگ مهدی بشیری زاده تختی»، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی هرمزگان به مناسبت ۴ شهریور روز بسیج اصناف در نشست خبری  افزود: بسیج به‌صورت تخصصی وارد اقتصاد کشور شده است و این قرارگاه به‌منظور تعامل دستگاه‌های متولی حوزه اقتصاد و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت کمک به معیشت و توسعه سفره مردم آغاز به کارکرده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم که این همراهی و همدلی دولت، بسیج، جامعه اصناف و فعالان اقتصادی فصل جدیدی باشد برای رونق بیشتر کسب‌وکارها البته در همه امور پیوست‌های فرهنگی خواهیم داشت.

سرهنگ بشیری زاده بازار همچنان مانند نخ تسبیح  به‌عنوان حامی و پشتیبان انقلاب، یاریگر نظام بوده است  اظهار داشت:  بازاریان قشری مؤمن و انقلابی در مقاطع مختلف حیات پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در شرایط تحریم‌های ظالمانه، دست از کار و تلاش و خدمت به مردم برنداشته و علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

گفتنی است؛ محمد عباسی معاون سازمان صمت هرمزگان و علی باصره رئیس اتاق اصناف بندرعباس نیز در این نشست با ذکر بیاناتی ضمن تبریک روز بسیج اصناف، اقدامات صورت پذیرفته در حوزه بسیج  تشریح کردند.

46

نظر شما