شناسهٔ خبر: 68340936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۴ تن ام دی اف قاچاق در الیگودرز کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۴ تن چوب ام دی اف قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز شنبه داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۲۴ تن چوب ام دی اف قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی بیان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر اجتناب از خرید کالای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۳ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۳ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور" اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی خودروی توقیفی ۲۳ تن خوراک ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد:کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهم دستگیر شده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

نظر شما