شناسهٔ خبر: 68340287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

واحد درسی آشنایی با مبانی دفاع مقدس برای اولین بار در دانشگاه‌ها تدریس می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: از ابتدای مهر، واحد درسی آشنایی با مبانی دفاع مقدس و مقاومت در مجموعه دانشگاه‌ها به‌صورت رسمی و با حضور اساتید مجرب تدریس می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمود مهدوی‌فرد در مصاحبه ای به برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس در استان کرمان اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس از پایان شهریورماه تا ۷ مهرماه، اعلام کرد: برای برگزاری برنامه‌های این هفته، ستادهای بزرگداشت در سطح استان تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: شعار امسال هفته دفاع مقدس “ما در راه فتح قله‌ایم”، نامگذاری شده است.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه در سطح استان کرمان ۸۸ برنامه اجرا خواهد شد، تاکید کرد: برای نخستین بار در سطح استان کرمان از ابتدای مهرماه، واحد درسی آشنایی با مبانی دفاع مقدس و مقاومت در مجموعه دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان کرمان، به‌صورت رسمی و با حضور اساتید مجرب تدریس می‌شود.

او بیان داشت:  برای پنجمین سال متوالی برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور و در استان کرمان هم از بیش از ۲۰ هزار پیشکسوت تجلیل می‌شود.

وی در اظهار کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مهدوی‌فرد گفت: همچنین رونمایی از تولیدات مکتوب در حوزه دفاع مقدس، از دیگر اقداماتی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

46

نظر شما