شناسهٔ خبر: 68338874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خدمات کمیته امداد در بخش تامین مسکن برای محرومان استان کرمان اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از احداث، تکمیل، خرید و تعمیر بیش از یک هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان طی پنج ماهه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، ناصر عسکری‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و متناسب با نیاز آنها خدمات مختلفی ارائه می‌کند، گفت: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیاز‌های اولیه خانواده‌هاست این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی به‌دنبال حل مشکل مسکن مددجویان است.  

او با بیان اینکه کمیته امداد خدماتی شامل مشاوره و مددکاری فنی، ارائه خدمات فنی و مساعدت مالی به صورت بلاعوض و ترغیب خیران برای جهت‌دهی کمک‌ها به سمت مسکن مددجویان را فراهم کرده تا مشکل مسکن مددجویان مرتفع شود افزود: از آن‌جایی که ممکن است برخی مددجویان دارای مسکن باشند، اما فاقد سرویس بهداشتی و دیگر ملزومات هستند که سعی می‌شود در قالب فضای جانبی یا تعمیرات مسکن مددجویی به آنها کمک شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه طی ۵ ماهه امسال بیش از ۵۴ میلیارد تومان جهت تکمیل، خرید، ساخت و تعمیر یک هزار و ۱۹۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان و افراد نیازمند به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه مورد توجه طرح‌ها و برنامه‌های واگذاری مسکن قرار دارند چرا که این افراد علاوه بر تامین مایحتاج زندگی، دغدغه تامین سرپناه و مسکن برای زندگی خود را دارند و تلاش می‌شود تا با احداث سقفی از جنس مهربانی سرپناهی مناسب برای این افراد و خانواده‌هایشان تامین شود.

او گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با جذب بیشترین اعتبار رتبه دوم کشور را در زمینه ساخت مسکن مددجویان کسب کرد.

نظر شما