شناسهٔ خبر: 68338654 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آخرین تحولات جنگ غزه؛

جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

با ورود به سیصد و بیست و سومین روز عملیات «طوفان‌الاقصی»، حملات رژیم صهیونیستی و بمباران نوار غزه اوج گرفته و کشتار و قتل عام مردم غزه هر روز بیشتر از روز‌های قبل می‌شود.

صاحب‌خبر -

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سیصد و بیست و سومین روز از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد؛ عملیاتی که به دنبال آن صهیونیست‌ها برای کاهش فشار روانی این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به حمله هوایی، زمینی و دریایی به نوار غزه کردند که در جریان این جنگ تاکنون بیش از ۴۱ هزار شهروند غیرنظامی فلسطین به شهادت رسیده و بالغ بر ۹۱ هزار نفر مجروح شدند و البته در پی مقاومت و استقامت آنها، ارتش «اسرائیل» نیز متحمل تلفات و خسارات فراوانی شده است، ضمن اینکه تغییرات و تحولات مرزی مابین رژیم صهیونیستی و لبنان هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

در ادامه مهم‌ترین تحولات جنگ غزه را می‌خوانید.

شنیده شدن صدای انفجار در محله الزیتون

رسانه‌های محلی از شنیدن صدای انفجار در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه خبر دادند.

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات به غزه

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شرق دیرالبلح

رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملات هوایی و توپخانه‌ای شدیدی را بع شرق دیرالبلح در مرکز باریکه غزه انجام داد که بر اثر ان شماری شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات به غزه

بمباران آپارتمان مسکونی در اردوگاه نصیرات

بمباران یک آپارتمان مسکونی در عین جالوت در اردوگاه نصیرات در مرکز غزه منجر به شهادت ۳ تن و مجروح شدن شماری دیگر شد.

ده‌ها شهید و زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی صبح امروز با توپخانه حومه «حورش کنین» و «مارون الرأس» در جنوب لبنان را هدف آتش و حملات خود قرار داد.

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات به غزه

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات به غزه

خبرنگار شبکه المیادین امروز اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه السلاطین واقع در بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

جنگنده‌های این رژیم مناطق اطراف محله الامل غربی واقع در شهر خان یونس را نیز بمباران کردند. بمباران این مناطق مسکونی بیش از ۱۱ شهید و چندین زخمی برجای گذاشته است.

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات به غزه

۱۱ شهید حاصل بمباران خانه‌ای در خان‌یونس

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه خانه‌ای را در محله الامل در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد که در این جنایت ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و تنی چند نیز زخمی شدند.

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات به غزه

تظاهرات مردم مغرب در حمایت از مردم غزه

شهروندان مغربی همچنان به حمایت خود از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات مستمر رژیم صهیونیستی ادامه می دهند، شب گذشته شهر وجده شاهد تظاهرات مردمی در حمایت از غزه بود.

ده‌ها شهید و زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

نارضایتی ۷۵ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد کابینه نتانیاهو

نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که صهیونیست‌ها با اشاره به تداوم حملات مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی، به شدت از عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» در این باره و ناکامی آن در متوقف کردن این حملات، ناخرسند هستند.

ده‌ها شهید و زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

هیاتی از حماس امروز به قاهره می‌رود

منابع خبری گزارش دادند که هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه به قاهره می‌رود.

جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

اهانت نظامیان صهیونیست به قرآن کریم در غزه

شبکه خبری «الجزیره» تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و پهپاد‌های آنها را که حاکی از اقدامات متجاوزانه این اشغالگران در داخل مسجد بود، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، سربازان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به یکی از مساجد شمال غزه، به قرآن‌های موجود در مسجد اهانت کردند.

<div id="video-display-embed-code_2580145" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/686649/2580145?width=400&height=300"></script></div>

واشنگتن پست: نتانیاهو نگران است

به گزارش شبکه المیادین، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به لزوم بازگرداندن اسرا از نوار غزه احساس فشار می‌کند.

وی در ادامه افزود: او نسبت به حملات ایران و حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در صورت شکست مذاکرات آتش بس در نوار غزه نگران است.

در حال تکمیل...

نظر شما