شناسهٔ خبر: 68336679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در جنوب شرق تهران

لیلا تات

رئیس پلیس راهور استان با تشریح تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین بر رعایت احتیاط در تردد خودروها و پیاده‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

«سرهنگ علی سلیمانی» رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در راستای برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز یکشنبه ۴ شهریور ماه تمهیدات ترافیکی مناسب در مسیر پیاده روی و معابر اصلی و محورهای مواصلاتی در سطح استان پیش بینی شده است.

وی افزود: تامین امنیت ترافیکی و آرامش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از وظایف و افتخارات پلیس راهور شرق استان تهران است و این پلیس با توجه به حرکت شهروندان از ساعات اولیه صبح، از بعد از نماز صبح روز یک شنبه نسبت به اعمال تمهیدات ترافیکی اقدام می نماید.

سلیمانی ادامه داد: در این راستا با توجه به اینکه مراسم پیاده روی برابر سنوات گذشته به مرکزیت شهرستان قرچک و به سمت شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد و تعداد زیادی ازهموطنان از شهرستان های هم جوار ورامین، پیشوا و پاکدشت به قرچک مراجعه و وارد مسیر پیاده روی می شوند لذا محدودیت ترافیکی خاصی در معابر اعمال نمی شود و با استفاده از توان پرسنلی و لجستیکی و استقرار تیم های سواره و پیاده ، مسیر پوشش کامل داده شده و مسیر تردد خودروها در یک لاین از مسیر رفت، باز خواهد بود.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران افزود: در شهرستان ورامین در دو مسیر توسط تعدادی از همشهریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می گردد که مسیر اول از ساعت ۱۰:۰۰ صبح از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان امام خمینی(ره) و خیابان ۱۵ خرداد – چهارراه سیدفتح الله و تقاطع اسفند آباد به سمت کهنه گل و صحن امام زاده یحیی برگزار می شود 

سلیمانی ادامه داد: مسیر دوم از ساعت ۱۰ صبح، خیرآباد - ابتدای خیابان شهید زواره (خیابان اصلی ) به سمت امام زاده طاهر و مطهر می باشد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در مناسبت ها و مراسم گذشته، تاکید کرد: از مردم عزیز درخواست داریم تا در صورت اجرای هرگونه محدودیت و طرح ویژه ترافیکی، همکاری لازم را جهت روان تر شدن تردد و جریان ترافیک در معابر با خادمان خود در مجموعه پلیس راهور داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما