شناسهٔ خبر: 68336217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه ابهر:

دوقطبی شدن تهدیدی برای سرمایه‌های ملی است

زهرا فتحی

امام جمعه ابهر گفت: گاهی تعصبات حزبی و دوقطبی‌ها سبب می‌شود عده‌ای، سرمایه‌های ملی را تخریب کنند که این موضوع را مکررا در فضای مجازی می‌بینیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سعید مرادپور امروز (شنبه، سوم شهریور ماه) در جمع مسئولان ابهر، با گرامیداشت هفته دولت و نام و یاد شهدا، بیان کرد: قبلاً وقتی از الگوی خدمتگزاری در هفته دولت یاد می‌کردیم به خدمات شهید رجایی و باهنر به‌عنوان دو شخصیت مجاهد، مردمی و تلاشگر اشاره می‌کردیم که امروز ما دو الگو داریم که شهید آیت‌الله رئیسی نیز یکی از این الگوهاست.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد برخی خطوط فکری، تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آیت‌الله رئیسی را کمرنگ کنند، زیرا افرادی مانند ایشان در واقع سرمایه‌های کشور ما هستند.

او با اشاره به اینکه گفتار و رفتار براساس عدالت از توصیه‌های قرآن به مومنان است، گفت: بی‌انصافی است که به بهانه تعصبات حزبی و جناحی، تلاش‌های کسی که در راه خدمت برای این مردم و مملکت قدم بر می‌دارد، گفته نشود.

مرادپور با بیان اینکه همه ما یک ملتیم و زیر یک پرچم زندگی می‌کنیم، اظهار کرد: باید عیوب همدیگر را منصفانه نقد کنیم و در مقابل اشتباه‌ها ساکت نباشیم و این نقدها از طرف مقابل زمانی پذیرفته می‌شود که فضای دوقطبی شکسته شود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه صاحبان قلم و تریبون، تک‌تک اقشار جامعه باید تلاش کنند مردم را از کینه و دوقطبی شدن به دور کنند، گفت: همه ما یک ملتیم و هرچه با هم دوست باشیم به نفع این ملت است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت، یادگار ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: دولت جدید در آستانه هفته دولت، کار خود را آغاز کرد که برای دولتمردان آرزوی توفیق و خدمت داریم و همه باید کمک کنیم تا مشکلاتی که در کشور وجود دارد حل کنند.

انتهای پیام

نظر شما