شناسهٔ خبر: 68335941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۳ بقعه متبرکه کرمانشاه میزبان عزاداران اربعین می‌شوند

زهرا مرادی

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در آستان مبارک سه امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مراسم عزاداری اربعین از ساعت ۱۶ فردا (چهارم شهریور) مصادف با روز اربعین حسینی در آستان مبارک سه امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از عزاداران حسینی برای حضور در مراسم عزاداری اربعین در بقاع متبرکه استان، گفت: مراسم عزاداری اربعین در آستان مبارک امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه، امامزاده احمد(ع) سنقروکلیایی و بقعه احمدبن اسحاق سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: برای اطعام عزاداران، قرائت زیارت اربعین و... در آستان متبرکه این بقاع متبرکه برنامه‌ریزی شده است.

میرزایی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود چهار هزار نفر از مردم استان برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین در بقاع متبرکه محل برگزاری این مراسم حضور پیدا کنند.

وی سپس اشاره‌ای هم به پذیرایی موکب‌های وقفی استان کرمانشاه از زوار اربعین داشت و گفت: امسال ۱۰ موکب وقفی در استان کرمانشاه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین پای کار بودند.

میرزایی با بیان اینکه موکب‌های وقفی استان کرمانشاه در تمامی مسیرهای تردد زوار اربعین در استان مشغول خدمت‌رسانی به زوار هستند، افزود: موکب‌های وقفی استان کرمانشاه از ۱۸ مرداد کار خدمات‌رسانی به زوار اربعین را شروع کرده و کماکان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

 وی ادامه داد: موکب‌های وقفی استان کرمانشاه که در حوزه‌های اسکان، تغذیه، درمان و ... در حال خدمات‌رسانی به زوار هستند، خدمات خود را تا سه روز بعد از اربعین (هفتم شهریور) ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

نظر شما