شناسهٔ خبر: 68335679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جوانان ورزشکار بدهی چهار زندانی را پرداخت کردند

گروهی از جوانان که صبح‌ها برای ورزش در مجموعه انقلاب حاضر می‌شوند با پرداخت یکصد میلیون تومان در ثواب آزادی چهار نفر زندانی بدهکار سهیم شدند.  

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- در اقدامی خودجوش گروهی از جوانان که بدون هیچ نام یا تیم صبح‌ها برای ورزش و دویدن در مجموعه انقلاب حاضر می‌شوند، با پرداخت یکصد میلیون تومان به جمع نیکوکاران این ستاد پیوستند. 

اولین زندانی آزاد شده زنی به نام الهام و مادر یک فرزند بود که همراه همسرش کار خرید و فروش لوازم خانگی انجام می‌داد، ولی در دوران کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده و با برگشت خوردن چک‌ها راهی زندان شده بود.

گروه جوانان ورزشکار در ثواب آزادی چهار نفر زندانی بدهکار سهیم شدند که دومین زندانی از این افراد، به نام امید پدر یک فرزند و لوله کشی ساختمان که در مراحل انجام پروژه با افزایش ناگهانی قیمت‌ها دچار کسری مالی شده، موفق به انجام کامل کار و جلب رضایت کارفرما نگردید.

سومین زندانی که این جوانان بدهی وی را پرداخت کردند، مردی به نام میلاد بود وی برای تعمیر خودروی مسافربر خود و خرید لوازم یدکی از شخصی وجه دستی قرض گرفته بود، ولی موفق به بازگرداندن آن نشده و در نهایت با شکایت شاکی و خسارت تأخیر و تأدیه زندانی شده و چهارمین نفر به نام امین پدر یک فرزند و کارمند بود که برای خرید لوازم خانگی چند برگ چک صادر کرده، ولی موفق به پرداخت آن نشده بود.

با واریز مبلغ یکصد میلیون تومان، بدهی چهار نفر زندانی نیازمند و بدهکار جرایم غیرعمد پرداخت شده، خبر آزادی خود را در شب اربعین حسینی دریافت کرده، به کانون خانواده‌هایشان بازگشتند.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما