شناسهٔ خبر: 68333937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

استان مرکزی از قطب های بزرگ صنعتی کشور است استان مرکزی از قطب های بزرگ صنعتی کشور است

معاون رییس جمهور در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از شرکت صنعتی آذرآب گفت: صنعت هسته‌ای ایران امروز یکی از افتخارات کشور است که در تراز جهانی قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند حالا از قدرت این صنعت در کشور می‌گویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران،  محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر پنجشنبه اول شهریورماه خود به استان مرکزی، بازدیدی از آخرین وضعیت شرکت صنایع آذرآب داشت. 

اسلامی در این بازدید که با همراهی استاندار استان مرکزی و مدیرعامل شرکت آذرآب بود، با اشاره به اینکه دنیا با سرعت به سمت توسعه پایدار در حرکت است، اظهار کرد: صنعت هسته‌ای امروز یکی از افتخارات کشور است که در تراز جهانی قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند حالا از قدرت این صنعت در کشور می‌گویند. 
وی افزود: بهره‌وری بالا در هر واحد صنعتی نیازمند طراحی‌های مهندسی است و این مهم در مجموعه آذرآب برای ارتباط گیری با دنیا وجود دارد. 

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه برای قرار گرفتن در تراز جهانی و عقب نماندن از این بخش باید بهره وری بیشتر در دستور کار قرار گیرد، افزود: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی و ازقطب های صنعتی کشور به‌شمار می رود و بر همین اساس باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی در آن وجود داشته باشد.

اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت انجام گرفته، تصریح کرد: پیشرفت کشور و دستیابی به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود و در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد. 

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت در شرکت آذرآب به خوبی مشهود است، گفت: یکپارچگی و همدلی کارگران و تیم مدیریتی شرکت صنایع آذرآب رمز موفقیت این شرکت است.

نظر شما