شناسهٔ خبر: 68333564 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رژیم صهیونیستی از زمین و هوا غزه را زیر آتش گرفت

جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی نوار غزه را طی ساعات پس از نیمه شب و بامداد زیر آتش حملات وحشیانه خود قرار دادند.

صاحب‌خبر -

قدس؛ خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه السلاطین واقع در بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

جنگنده‌های این رژیم مناطق اطراف محله الامل غربی واقع در شهر خان یونس را نیز بمباران کردند. بمباران این مناطق مسکونی بیش از ۱۱ شهید و چندین زخمی برجای گذاشته است.

خبرنگار شبکه المیادین در خصوص اوضاع دیرالبلح طی ساعات گذشته گزارش داد: حملات توپخانه ای و رگبار گلوله‌ها بر سر مناطق ابوعبیده و جنوب الصناعیه در شرق دیرالبلح سایه افکنده است.

چندین خمپاره نیز نزدیک مسجد عمر عثمان بلال و وسط خیابان المزرعه و مدرسه این منطقه اصابت کرده است. حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه مناطق شرق دیرالبلح و خان یونس طی ساعات گذشته تشدید شده است.

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در غرب خان یونس دست کم ۱۰ شهید و چندین زخمی برجای گذاشته است. حملات رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در عین جالوت واقع در اردوگاه النصیرات نیز دست کم سه شهید و چندین زخمی برجای گذاشت.

برچسب‌ها:

نظر شما