شناسهٔ خبر: 68332998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تأکید کرد:

«همراه مسجد» دستگاه‌ها را در حل مشکلات مساجد هم‌افزا کرده است

حجت الاسلام شیرنژاد سامانه همراه مسجد را اقدام ارزنده در راستای رفع مشکلات مساجد دانست و گفت: این مرکز می تواند ارتباطات میان مردم با مساجد را تقویت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ،حجت الاسلام علیرضا شیرنژاد  رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران  راه اندازی سامانه تلفنی «همراه مسجد» با شماره تماس ۸۹۴۰ را یکی از دستاوردهای موفق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دانست و بیان کرد: این سامانه توانسته پل ارتباطی میان مردم با متولیان مساجد و زمینه ساز تقویت و پیگیری مشکلات مساجد شود.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بیان کرد: اکنون ۲۲ نهاد متولی و مسئول در حوزه مساجد هستند و جای خالی چنین مرکزی برای ارتباطات مردمی با مساجد احساس می شد، بنابراین این مرکز ضمن اینکه می تواند ارتباطات خوبی میان مردم و اهالی مسجد با مسئولان را ایجاد کند، پیشنهادات و انتقادات مردمی در مورد مساجد را ثبت کرده و به اطلاع مسئولان مربوطه برساند.

وی ادامه داد: معتقدم در کنار کمک های مردمی، نهادها و مجموعه های دولتی نیز باید برای رفع مشکلات مساجد تلاش کنند و راه‌اندازی این سامانه موجب شده اتحاد و همبستگی میان مجموعه های متولی مساجد برای حل مشکلات شکل بگیرد.

حجت الاسلام شیرنژاد از آمادگی مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده از طریق این سامانه که مربوط به شهرداری تهران است، خبر داد و گفت: مجموعه شهرداری تلاش می کند که پس از دریافت مشکلات و موانع موجود در سطح مناطق تهران اقدام به حل این مشکلات کند.

یادآور می شود، همراه مسجد (مرکز ارتباطات مردمی مساجد) ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، این سامانه با هدف پاسخ دهی سریع به فعالان مسجدی و عموم مردم و پیگیری حل مسائل مطرح شده در کمترین زمان ممکن و به صورت هدفمند راه اندازی شد

نظر شما