شناسهٔ خبر: 68331599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار بهاباد:

۲۸ طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد بهره‌برداری می‌شود

حمید رضا دهقان

فرماندار بهاباد گفت: ٢٨ طرح اقتصادی، تولیدی، عمرانی و خدماتی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا تیموری» ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم بیشتر به مناطق کمتر برخوردار و محروم بود و با صداقت، شفافیت و صراحت، تعهد خویش را بر آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی بنا نهاد.

وی افزود: دولت شهید رئیسی با تاسی از مکتب علوی و نهضت حسینی، برنامه‌های خود را در جهت رفاه و رفع محرومیت به کار گرفت و با همتی برآمده از انصاف و ایمان، خدمات تحولیِ شایانی را هرچند در زمان اندک به ارمغان آورد.

تیموری در ادامه با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت در مناطق مختلف است، از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری شهرستان بهاباد در هفته دولت امسال،  اظهار کرد: افتتاح کارخانه کنسانتره عصر نوین بهاباد با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومان یکی از این طرح‌ها است که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر را نیز به صورت غیرمستقیم به همراه خواهد داشت.

وی به افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید «محمدرضا زینلی» با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و افتتاح چند زمین چمن مصنوعی در شهرستان با اعتبار دو میلیارد تومان به عنوان دیگر طرح‌های این شهرستان در هفته دولت اشاره کرد.

این مسئول همچنین یادآور شد: جاده سازی روستایی و بین مزارع با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان، ساختمان امحای زباله بیمارستان حکیم بهابادی با اعتباری بالغ بر۱۶ میلیارد تومان از طرح‌های مهم هفته دولت در بهاباد است.

تیموری در پایان نیز افتتاح میدان شهدای احمدآباد بخش مرکزی، آسفالت معابر شهری و روستایی، گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان، ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام علی(ع) شهرستان را از جمله طرح‌های دیگر آماده افتتاح در هفته دولت خواند.

انتهای پیام

نظر شما