شناسهٔ خبر: 68331207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

نهضت بزرگی از خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه شکل گرفت

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نهضت بزرگی از خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در این استان شکل گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در حاشیه بازدید از مرز خسروی و زیرساخت‌های خدمات‌رسان این مرز، اظهار کرد: موکب‌های مردمی در جای جای مسیر تردد زائران اربعین از استان کرمانشاه مستقر هستند و به زائران به نحو شایسته خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: پشتیبانی بسیار خوبی هم در بحث ایجاد زیرساخت‌ها و هم در بحث مجموعه‌های خدمت‌رسان به زائران انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امکانات بسیار خوبی برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران در مرز خسروی فراهم است.

حجت الاسلام غفوری با تاکید بر اینکه مرز خسروی قدیمی‌ترین مسیر تردد به عتبات عالیات است، خاطرنشان کرد: سال به سال این مرز در حال رونق گرفتن است و آینده بسیار خوبی برای مرز خسروی در حال شکل‌گیری است.

وی با تقدیر از میزبانی شایسته مردم کرمانشاه در پذیرایی از زائران اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام، افزود: از همه ظرفیت استان برای پذیرایی از زائران اربعین بهره گرفته شد.

حجت الاسلام غفوری نقش امامان جمعه این استان را به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی هر شهرستان در معرفی مرز خسروی را مهم دانست و گفت: از همه امکاناتی که در اختیار بود برای شناساندن و دعوت زائران برای تردد از این مرز استفاده شد.

نظر شما