شناسهٔ خبر: 68329525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چمنیان: تیمی که ۱۹ روز است تشکیل شده عملکرد خوبی در کافا داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: برای کسب تجربه به کافا آمده بودیم و تیمی که ۱۹ روز است تشکیل شده عملکرد خوبی در این تورنمنت داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان در ضربات پنالتی دیدار رد‌ه‌بندی تورنمنت زیر ۱۷ سال کافا ۲۰۲۴، اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. هم به خاطر بازی جوانمردانه‌ و هم به خاطر کسب رتبه سومی به تیم تاجیکستان تبریک می‌گویم. از عملکرد تیم خود نیز بسیار راضی هستم. یک بار دیگر یادآوری می‌کنم سومین بازی تدارکاتی این بچه‌ها محسوب می‌شود. قبل از شروع این تورنمنت، ۱۹ روز برای تشکیل تیم فرصت داشتیم تا در کافا شرکت کنیم.

وی افزود: تجربه خیلی خوبی بود. قبل از شروع تورنمنت هم گفتم با هدف کسب تجربه خوب در این ۳ بازی به مسابقات آمدیم تا درس‌های خوبی از عملکرد و اشتباهات خود بگیریم. کافا برای ادامه راه و رسیدن به مسابقات آسیایی خیلی به ما کمک کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: یک بار دیگر یادآوری می‌کنم از قبل بازی با ترکمنستان تا امروز، از مجموع ۳۵ عضو تیم ما، ۲۵ بازیکن و کادر مبتلا به ویروس و دچار بیماری شدند. هم مقابل ازبکستان و هم ترکمنستان قوای بچه‌های ما تحلیل رفته بود. با این وجود تمام تلاش خود را کردند و جنگیدند. سعی کردند هر چه خواسته‌ایم اجرا کنند. 

چمنیان تصریح کرد: اینکه بچه‌ها با این سن و در این مدت کوتاه، تاکتیک‌پذیر بودند و توانستند نکات مدنظر ما را اجرا کنند، قابل توجه است. در ۲ بازی اخیر در یک لحظه دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و در چنین سنی این اشتباهات طبیعی است. باید تجربه کسب کنیم تا در آینده بهتر شویم.

 

منبع فارس
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما