شناسهٔ خبر: 68329511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ناظمی خیلی خوب قضاوت کرد

نکونام: تیم ما امروز یار نداشت و دستمان خالی بود!

ناظمی خیلی خوب قضاوت کرد سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:تیم ما کامل نبود اما بازیکنانم بهترین بازی را انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از توقف استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه استادیومی وجود ندارد تا میزبان باشیم، مجبور شدیم دوباره به قزوین سفر کنیم. اول بازی یک اشتباه فردی باعث شد عقب بیفتیم اما فشار آوردیم توانستیم گل مساوی را بزنیم. می‌توانستیم در همان نیمه اول برنده شویم اما شانس نداشتیم و در ضربات آخر هم بی دقت بودیم. نتوانستیم بازی را به خوبی تمام کنیم. با شروع نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم و با جا به جایی دو بازیکن، سوار بر بازی بودیم. می‌دانستیم تیم حریف عقب می‌نشیند، دفاع می‌کند، منتظر ضد حمله و اشتباهات ما است. در صحنه‌ای که گل خوردیم برای ما کرنر شده بود ولی روی یک اشتباه، زود شروع کردن حریف و ساده گرفتن گل خوردیم.

وی افزود: در کمال ناباوری تیم ما حمله می‌کرد و می‌خواست گل دوم را بزند، یک گل خیلی بد روی یک ضدحمله بچه گانه خوردیم. دوباره عقب افتادیم اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم دوباره توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. اگر بدشانس نبودیم باید حداقل با اختلاف 2 گل می‌بردیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما همانطور که هفته قبل اینجا گفتم باد اجازه بازی کردن به ما نمی‌داد. 

سرمربی استقلال ادامه داد: بازیکنان ما دوست دارند فوتبال خوبی را ارائه بدهند. امروز دیدید که تیم چقدر با کیفیت بازی کرد. علیرغم اینکه روی نیمکت فقط اندونگ، کاکوتا، سامان فلاح و زبیر نیک نفس را داشتیم. تیم ما امروز یار نداشت و دستمان خالی بود. با بازی دادن بازیکنان جدید ریسک کردم چون اگر مصدوم شوند لیگ نخبگان را از دست می‌دهیم.

وی افزود: پای رمضانی گرفت، می‌خواستم او را تعویض کنم و فلاح را به زمین بفرستم اما دیدم خودش در زمین باشد بهتر است چون مهاجم تخصصی است. مجبور شدیم او را نگه داریم. بلانکو از روز اول با ما تمرین کرده و با تیم کاملا آشناست ولی متاسفانه کارش را درست نکردند. هفته قبل با سمیعی صحبت کردم. قرار بود این هفته برسد ولی متاسفم که این اتفاق نیفتاد.

نکونام گفت: این امتیازات مهم هستند و باید با کل نفرات باشیم. هیچ تیمی مثل ما نیست که کامل نباشد. تیم ما متاسفانه کامل نیست. اول فصل گفتم تا فیفا دی امیدواریم دو بازیکن جدید ما از نظر بدنی، جلالی، ایمان سلیمی و زهکام برسند تا تیم کاملی داشته باشیم. تیم‌مان کامل نیست ولی از بچه‌ها واقعا کاملا راضی هستم. به جز برخی اشتباهات فردی تیم ما فوق العاده بازی کرد و هواداران لذت بردند. خلق موقعیت بالا ضربات ایستگاهی متعدد داشتیم.

وی افزود: فقط از این ناراحتم در بازی که باید 3 امتیازش را می‌گرفتیم ساده اندیشی به ما ضربه زد و نتوانستیم برنده شویم ولی به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. بهترین بازی را انجام دادند و واقعا از آن‌ها ممنون هستم. امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم با تیم و شرایط کامل به مصاف حریفان برویم.

سرمربی استقلال گفت: وقتی تیم گل می‌خورد، کل تیم مشکل دارد. گلی که خوردیم نفرات هجومی‌مان در دفاع بودند چون برای ضربات ایستگاهی رفته بودیم. قطعا شکلمان بهتر می‌شود چون تیم ما کامل نبوده و شرایط خوبی نداشتیم. اگر از روز اول تیم کامل بود و کنار هم تمرین می‌کردند قطعا بهتر بود.

وی افزود: توقف بازی‌های ملی هم خیلی به ما کمک می‌کند. برای آسیا آماده می‌شویم که تیم کاملی داشته باشیم. می‌دانید آنجا رقبا چه شرایطی دارند. فقط نگران میزبانی هستیم. میزبانی در آزادی برای ما نعمت است. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم آنجا بازی کنیم.

نکونام درمورد داوری این مسابقه، عنوان کرد: ناظمی خیلی خوب قضاوت کرد.

 

منبع فارس
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما