شناسهٔ خبر: 68329034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

همتی: امیدوارم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، با یاری همکارانم گام‌های مهمی برای اصلاح امور و بهبود شرایط اقتصادی برداریم

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد با انتشار عکسی از خود با شهید رجایی در زمستان ۱۳۵۹ نوشت که در آستانه‌ی هفته‌ی دولت و نزدیک شدن به ۸ شهریور یاد می‌کنم از شهیدان رجایی و باهنر. قدردانی می‌کنم از اعتماد رئیس جمهور و نمایندگان محترم مجلس. امیدوارم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، با بکارگیری همه توان علمی و تجربی خود، یاری همکارانم و در هماهنگی با سایر اعضای محترم دولت، گام‌های مهمی برای اصلاح امور و بهبود شرایط اقتصادی برداریم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد با انتشار عکسی از خود با شهید رجایی در زمستان ۱۳۵۹  نوشت که امیدوارم گام‌های مهمی برای اصلاح امور و بهبود شرایط اقتصادی برداریم.
 
وی در توییتی نوشت: «در آستانه‌ی هفته‌ی دولت و نزدیک شدن به ۸ شهریور یاد می‌کنم از شهیدان رجایی و باهنر.
 
قدردانی می‌کنم از اعتماد رئیس جمهور و نمایندگان محترم مجلس.
 
امیدوارم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، با بکارگیری همه توان علمی و تجربی خود، یاری همکارانم و در هماهنگی با سایر اعضای محترم دولت، گام‌های مهمی برای اصلاح امور و بهبود شرایط اقتصادی برداریم.
 
پ. ن: عکس مربوط به دوره نخست‌وزیری شهید رجایی در زمستان ۱۳۵۹ است که به عنوان معاون پخش خبر ایشان را به استودیو خبر دعوت کرده بودم.»
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما