شناسهٔ خبر: 68328398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ستاد مرکزی اربعین: تعداد زائران عازم شده به عراق از ۳.۳ میلیون نفر گذشت

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۵/۰۱ مصادف با ۱۷ ماه صفر تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۳.۳۲۴.۲۴۶ نفر است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان –  ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) روز جمعه اطلاعیه شماره ۱۵ خود را درخصوص زائران کربلای معلی و شرکت آیین پیاده‌روی اربعین صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) می‌رساند؛

۱- تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۵/۰۱ مصادف با ۱۷ ماه صفر: تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق: ۳.۳۲۴.۲۴۶ نفر می‌باشد. تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون: ۱.۹۵۲.۲۱۸ نفر می‌باشد.

۲-  مجدداً یادآوری می‌گردد، کلیه اتباع دارنده مدارک (آمایش هویت، هویت،۱۶ گذرنامه خانواری، برگ سبز سرشماری، کارت‌های جدید، گذرنامه اقامتی و دفترچه اقامت) می‌توانند جهت ثبت نام و یا دریافت سند مسافرتی خادم، به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال در استان خوزستان (دفاتر شهر حمیدیه) مراجعه نمایند.

۳- با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با دولت عراق، ناوگان حمل و نقلی از عمود ۵۴۳ در محور کربلا - بغداد، آماده انتقال زائرین گرامی به مرز‌های باشماق و تمرچین می‌باشند. (لازم به ذکر است زوار عزیز می‌بایست از گاراژ کربلا واقع در باب البغداد به سمت عمود ۵۴۳ عزیمت نمایند.)

۴- به اطلاع می‌رساند برای استراحت زائرین در مرز‌های اربعینی کشور پیش بینی استراحتگاه شده است، لذا توصیه می‌گردد زوار عزیز قبل از رانندگی و در صورت نیاز، حتماً استراحت لازم را در نظر داشته باشند.

۵- با توجه به کثرت زائرین در حال برگشت، پویش نذر سفر از سوی عزیزانی که با خودرو شخصی به مرز‌ها عزیمت نموده بودند مورد توجه قرار دهید.

۶- بحمدلله تاکنون هیچگونه حادثه امنیتی گزارش نشده است و آنچه در فضای مجازی منتشر می‌گردد، شایعات و فاقد اعتبار می‌باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما