شناسهٔ خبر: 68327641 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

جزئیات جدید قتل آی نور 3 ساله از زبان دادستان

صاحب‌خبر -

به نقل از تسنیم، ۳۲امدادگر، چهار تیم عملیاتی جست‌وجو، یک تیم کوهستان و یک تیم آنست تمام روستای ده‌سفید را تا شش روز وجب‌به‌وجب گشتند و همچنان گم‌شدن آی‌نور در ابهام بود.

ظهر روز ۲۳مرداد ۱۴۰۳ بود که پیکر آی‌نور در یک چاه فاضلاب در روستای ده‌سفید پیدا شد و با کشف جسد جست‌وجو برای یافتن مظنون و یا مظنونان آغاز شد.

زن قاتل که همسایۀ آی‌نور بود ۲۷ مرداد در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد و پای خانوادۀ او نیز به قتل این کودک کشیده شد تا یک خانواده در پروندۀ آی‌نور متهم شوند.

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز ۲۸روز مرداد صحنۀ قتل آی‌نور را با حضور متهم به قتل بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا هنوز ادامه دارد.

جعفر گودرزی، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز، با اشاره به آخرین جزئیات قتل آی‌نور گفت: تحقیقات برای روشن‌شدن ابعاد این پرونده وارد جزئیات جدیدی شده‌است.

او اضافه کرد: متهم به قتل، عروس و فرزند ۱۴سالۀ او با قرار بازداشت موقت در زندان و کانون اصلاح و تربیت به‌سر می‌برند و پروندۀ فرزند به‌صورت مستقیم به دادگاه کیفری لرستان ارسال شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اعلام انجام تحقیقات برای پروندۀ قتل آی‌نور ادامه داد: پروندۀ شخصیت برای خانوادۀ متهم با حضور روان‌شناس، روان‌پزشک و مددکار اجتماعی تشکیل و بررسی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: وکیل تسخیری برای خانوادۀ متهم به قتل آی‌نور تعیین می‌شود و قرار نهایی پس از تکمیل تحقیقات و روشن‌شدن دقیق انگیزۀ قتل صادر می‌شود.

 

نظر شما