شناسهٔ خبر: 68327480 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران عنوان کرد

ارائه خدمت به زائران اربعین؛ از حوزه پزشکی و خدمات شهری تا برگزاری پویش‌های فرهنگی و اجتماعی

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در بازدید از قرارگاه‌های نجف و موکب‌های برقرار شده در عراق، ضمن ابراز رضایت از خدمات شهری ارائه شده، فعالیت چند وجهی این قرارگاه‌ها و مواکب را تحسین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد امین توکلی زاده از قرارگاه‌های نجف و موکب‌های برقرار شده در عراق بازدید و ضمن ابراز رضایت از خدمات شهری ارائه شده، فعالیت چند وجهی این قرارگاه‌ها و مواکب را تحسین کرد. 

وی همچنین پس از بازدید از موکب زینبیه، اظهار کرد: با سه ساله شدن این موکب، حجم خدمات رسانی به بانوان زائر نیز سه برابر بیشتر شد. 

توکلی‌زاده ضمن تقدیر از تلاش‌های فاطمه تنهایی شهردار منطقه ٨ و مسئول این موکب، افزود: خداوند را شاکریم که سه سال متوالی با برپایی موکب زینبیه در خدمت بانوان زائری بودیم که قدم در راه حضرت زینب علیهاالسلام گذاشتند و به کربلای معلی مشرف شدند. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران افزود: امسال با تأمین زیر ساخت ها و تکمیل تجهیزات، نسبت به سال گذشته جمعیت بیشتری از خدمات و امکانات استفاده کردند و برآوردها نشان از ٣ برابر شدن جمعیت یاد شده می‌دهد. 

بر اساس گزارش سایت شهر، رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران ادامه داد: همچنین حسینیه کودک نیز به میزبانی مربیان خوب منطقه ٨ و دیگر عزیزان خادم، برنامه‌های متنوعی برای مادران و کودکان از جمله نمایش فیلم، برگزاری مراسم و ... در نظر گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما