شناسهٔ خبر: 68327406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور مسئولان استان و سفیر پاکستان؛

مراسم بدرقه زائران پاکستانی در یزد برگزار شد

مراسم بدرقه مجروحان و جان باختگان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی اربعین امروز با حضور امام جمعه یزد، مسئولان استان، سفیر پاکستان و مجروحان این حادثه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، مراسم بدرقه مجروحان و جان باختگان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی اربعین امروز با حضور امام جمعه یزد، مسئولان استان، سفیر پاکستان و مجروحان این حادثه برگزار شد.

آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان این حادثه و همه مردم پاکستان اظهار داشت: به نظر من این افراد شهید راه امام حسین هستند و امیدواریم با آن امام همام محشور شوند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه دوست داشتیم پیکر جان باختگان این حادثه را در یزد تشییع کنیم، افزود: خانواده‌های این افراد منتظر بودند و نباید آنها را بیش از این در انتظار می‌گذاشتیم.

وی ضمن قدردانی از سفیر و کاردار سفارت پاکستان برای پیگیری امور اظهار امیدواری کرد: مجروحان این حادثه نیز هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند.

آیت‌الله ناصری برای همه افرادی که در مسیر حرکت بزرگ اربعین قدم برمی‌دارند، آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم که استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان حضور داشتند، دو تن از مجروحان به بیان احساسات و روایات خود از این سفر و حادثه پرداختند.

گفتنی است؛ سه‌شنبه گذشته اتوبوس حامل زائران اربعین که از پاکستان به سمت عراق در حال حرکت بود، در منطقه دهشیر ابرکوه دچار واژگونی و آتش سوزی شد که در این حادثه ۲۸ نفر در دم جان باختند و بقیه سرنشینان سرنشینان نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما