شناسهٔ خبر: 68326888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان و بازنشستگان صندوق فولاد با شرکت آتیه سازان حافظ

قرارداد بیمه تکمیلی درمان کارکنان شاغل و بازنشسته ذوب آهن اصفهان و همچنین صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با شرکت آتیه سازان حافظ منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، دکتر علیرضا نمازی با اعلام این خبر گفت: با آغاز این قرارداد از اول شهریور ماه سال جاری به مدت یک سال، بیش از یکصدهزار نفر از کارکنان و بازنشستگان شرکت ذوب آهن اصفهان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان آتیه سازان حافظ قرار می گیرند.

وی به ظرفیت ویژه شعب و شبکه گسترده نمایندگی ها و تعداد بالای مراکز سلامت تخصصی و ‌فوق تخصصی درمانی وتشخیصی و همچنین بیمارستان های خصوصی و دولتی طرف قرارداد با آتیه سازان حافظ در استان اصفهان و سراسر کشور اشاره کرد تا بیمه شدگان با آرامش خاطر و بدون دغدغه ، پیگیر امور درمانی خود شوند.

مدیر عامل آتیه سازان حافظ در ادامه افزود: بیمه شدگان می توانند برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد و سوابق درمانی خود به سایت اطلاع رسانی شرکت آتیه سازان حافظ به نشانی ‏ https://mk.atiyehsazan.ir/ مراجعه نمایند .

صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان آتیه سازان حافظ

همچنین قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان صندوق فولاد با آتیه سازان حافظ منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، بر اساس این قرارداد ، بازنشستگان صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به مدت یک سال از تاریخ 1403/6/1 از خدمات بیمه تکمیلی درمان شرکت آتیه سازان حافظ بهره مند می شوند.

همچنین به منظور رفاه حال بیمه شدگان، بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها می توانند با مراجعه به 9هزار مرکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با آتیه سازان حافظ در سراسر کشور از خدمات آنلاین استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما