شناسهٔ خبر: 68326760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تداوم افزایش رطوبت و شرجی در سطح خوزستان تا دوشنبه

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا روز دوشنبه جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی و وقوع پدیده مه یا مه رقیق بویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _جمعه دوم شهریور_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا روز دوشنبه جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی و وقوع پدیده مه یا مه رقیق بویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: همچنین تا روز یکشنبه با توجه به انباشت رطوبت در منطقه، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، ریزش تگرگ و تندبادهای لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و جنوب‌شرقی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در این ایام وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی به صورت متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد بود و احتمال رخداد گرد و خاک‌های محلی و همرفتی دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بستان با دمای ۴۶.۳ و دزپارت (دهدز) با ۲۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۴۴.۳ و کمینه دمای ۳۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

نظر شما