شناسهٔ خبر: 68326549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی و صنعتی در خراسان شمالی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی، صنایع تبدیلی و صنعتی در هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ جمعه دوم شهریور _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهبود وضع معیشت مردم، حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های اقتصادی دولت در استان است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری دلاوری‌ها و از خودگذشتگی های دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: سال گذشته اقدامات و دستاوردهای مهمی در حوزه اقتصادی استان انجام شد که نیازمند یادآوری است.

فخر موحدی در ادامه به اهم دستاوردهای حوزه اقتصادی استان اشاره داشت و ادامه داد: بهبود رتبه تورم استان از چهارم کشور به رتبه بیست و پنجم، ایجاد ۱۶ هزار و ۵۹۷ شغل، تحقق ۱۲۴ درصدی تعهد اشتغال استان از جمله دستاوردهای سال گذشته بود.

وی توسعه و ایجاد ۴۶ واحد صنعتی، ۶۶ واحد کشاورزی و دامی و ۲۲ واحد گردشگری را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید از طریق روابط عمومی و رسانه، اقدامات و عملکرد خود را در هفته دولت به خوبی انعکاس دهند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۱۶ طرح کشاورزی و صنایع تبدیلی آن با حجم سرمایه گذاری ۲,۶۵۰ میلیارد ریال و تعداد ۱۹ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۵,۳۵۸ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی خاطرنشان کرد: با همراهی و همدلی مدیران دستگاه‌های دولتی استان سه طرح با اعتبار پیش بینی شده ۴,۵۵۰ میلیارد ریال نیز آماده کلنگ زنی می‌باشد.

نظر شما