شناسهٔ خبر: 68326414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ صورت گرفت

تشکیل ۲۰ پرونده برای سد معبر موتورسیکلت‌فروشان خیابان سروش /۳۰ مغازه‌دار اخطار کتبی گرفتند

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در پی سد معبر پیاده‌راه در خیابان سروش اصفهان گفت: ۳۰ کسبه این خیابان اخطار کتبی دریافت کردند و برای ۲۰ کسبه که به اخطاریه‌ها و تذکرات بی‌توجهی کرده بودند، پرونده تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

روح‌الله ابوطالبی با اشاره اینکه یکی از مطالبات هفته گذشته در سامانه ۱۳۷ سد معبر صنف فروشندگان موتورسیکلت در خیابان سروش بود، اظهار کرد: پیرو درخواست شهروندان این منطقه مأموران رفع تخلفات شهری منطقه سه به این محل مراجعه و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این بازدید عرض پیاده‌روها توسط کسبه اشغال و سد معبر شده بود که ۳۰ مغازه متخلف اخطار کتبی و تذکر دریافت کردند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پاکسازی این محل به همراه مأمور راهور صورت گرفت، تصریح کرد: از بسیاری مغازه‌داران درخواست شد پیش از اعمال قانون موتورسیکلت‌ها به داخل مغازه منتقل شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا در پی تذکرات قبلی به برخی مغازه‌داران ۱۷ مورد جریمه توسط پلیس راهور صورت گرفت.

ابوطالبی با تاکید به اینکه پیگیری و درخواست مردم در اولویت این مدیریت قرار دارد، گفت: در راستای آسایش و رفاه شهروندان خیابان سروش همچنین برای ۲۰ مغازه‌دار این صنف جهت پیگیرهای مشاغل مزاحم و دریافت تعهد محضری مبنی بر عدم تجاوز به حریم معبر عمومی پرونده تشکیل شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بیان داشت: این مدیریت در صورت امکان با کسبه در حد تذکر برخورد می‌کند، اما در جایی که پای حقوق شهروندی در میان باشد، با جدیت وارد عمل شده که در مورد فوق از ۲۰ مورد تخلف ۶ مورد به‌رغم تعهد کتبی باز هم تخلف کرده بودند که پرونده آن‌ها به ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری ارسال و جهت پلمب مغازه ارسال شده است.

نظر شما