شناسهٔ خبر: 68326191 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جزییات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور تا ۵ شهریورماه اعلام شد

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزییات محدودیت ترافیکی برخی محورهای مواصلاتی کشور تا ۵ شهریور را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری، موتورسیکلت‌ها به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ شهریور ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است. در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت و رفت و برگشت در روزهای جمعه و شنبه (۲ و ۳ شهریور) اعمال خواهد شد.

از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۴ شهریور محدودیت تردد از ابتدای آزادراه تهران-شمال به مقصد چالوس برای انواع وسایل نقلیه اعمال و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود می‌شود.

از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه بوده و از ساعت ۲۳ با اتمام طرح، تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده صورت می‌گیرد.

تردد برای ساکنان و افراد محلی از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان آزاد بوده، اما از ساعت ۱۱ روزهای اعمال محدودیت (جنوب به شمال) تردد برای خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند، ممنوع است.

تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد تا روز یکشنبه ۴ شهریور به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه (اول، دوم و چهارم شهریور ماه) از محور هراز ممنوع است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد خودروهای تریلر و کامیون (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۷ تا ۲۴ جمعه (دوم شهریور) از محور قدیم قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

تردد خودروهای تریلر و کامیون (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۷ تا ۲۴ جمعه (دوم شهریور) در محور اردبیل - آستارا و بالعکس ممنوع خواهد بود، همچنین از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روزهای جمعه و یکشنبه (۲ و ۴ شهریور) محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یک‌طرفه به سمت خروجی فشم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما