شناسهٔ خبر: 68325583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه اصفهان:

اربعین باعث وحدت و همدلی شیعه و سنی شده است

امام جمعه اصفهان گفت: مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین موجب وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت شده است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی و تشکیل کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: مسئولان باید دغدغه‌شان رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشد و در این زمینه به‌صورت جهادی تلاش کنند.

وی افزود: تمامی دولت‌ها خدماتی برای کشور داشته‌اند، البته برخی رؤسای جمهور خدمات بیشتری از خود به یادگار گذاشته‌اند.‌ امروز به برکت خدمات گسترده مسئولان، ایران از پیشرفت‌ها و امنیت قابل توجهی برخوردار است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: اینکه مردم بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه را به عشق امام حسین(ع) و در هوای گرم تابستان پیاده‌روی می‌کنند، در نوع خود قابل توجه است. 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین باشکوه‌ترین مراسم پیاده‌روی است، افزود: امروز می‌بینیم که حتی اهل سنت نیز در کنار شیعیان، برای برپایی مراسم اربعین همکاری می‌کنند. این نشان می‌دهد مراسم باشکوه اربعین موجب وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت شده است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پاسخ ایران به ترور شهید هنیه و دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، قاطعانه خواهد بود، گفت: صهیونیست‌ها این روزها دچار ترس شدیدی شده‌اند، به‌طوری که از ترس حمله ایران در پناهگاه‌ها هستند.

انتهای پیام 

نظر شما