شناسهٔ خبر: 68325331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عوامل نزاع و درگیری در شهرکرد دستگیر شدند

شهرکرد - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری ۲۰ نفر از عوامل نزاع و درگیری در شهرکرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، سرهنگ عبدالله کمال‌الدین روز جمعه با اعلام این خبر افزود: در نزاع و درگیری مسلحانه در روز گذشته به علت اختلافات قبلی، ۲ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به انتقال افراد مجروح به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد یادآور شد: تعدادی از افراد که در درگیری حضور داشتند، مجدد در بیمارستان کاشانی حاضر و اقدام به درگیری و برهم زدن نظم عمومی شدند که عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد و پلیس بیمارستان اقدام به دستگیری تعداد ۲۰ نفر از عاملان نزاع کردند.

به گفته وی، در این درگیری از افراد دستگیر شده چهار قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط و تعداد پنج دستگاه خودرو توقیف شد و عاملان نزاع با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

عامل ایجاد مزاحمت در لردگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک نفر از شهروندان در شهرستان لردگان خبر داد.

سرهنگ امیر انتظامی‌نیا افزود:در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان لردگان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور ماموران انتظامی در محل و مشاهده فرد مزاحم گفت: با هماهنگی مقام قضایی به سرعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ایجاد مزاحمت برای شخصی مونث اعتراف کرد.

انتظامی‌نیا در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر است.

نظر شما