شناسهٔ خبر: 68325168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

برگزاری پنجمین جشنواره روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی با هدف معرفی فعالیت ها و خدمات برتر

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از برگزاری پنجمین جشنواره روابط‌عمومی‌های این آستان مقدس در پنج محور تخصصی خبر داد و گفت: آثار ارسالی از سوی مسئولان روابط‌عمومی‌ها باید با رویکرد معرفی خدمات و فعالیتهای مرتبط با سازمان یا مؤسسه تابعه باشد.

صاحب‌خبر -

وحدت عماد در سی و یکمین نشست مدیران روابط عمومی های آستان قدس رضوی که در مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دهه پایانی ماه صفر، گفت: هدف از برگزاری پنجمین جشنواره روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی معرفی و تقدیر از فعالیت‌های برتر در عرصه روابط‌عمومی آستان قدس رضوی است.
وی اضافه کرد: بسترسازی برای انتقال تجربیات و الگوهای برتر میان کارگزاران روابط‌عمومی، ایجاد انگیزه برای مسئولین روابط‌عمومی واحدهای سازمانی  جهت انجام فعالیت‌های حرفه‌ای، هدفمند و تخصصی و...  از دیگر اهداف این دوره از جشنواره به شمار می‌رود.
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، اصلی‌ترین تفاوت دوره پنجم جشنواره با دوره قبل را گسترش دامنه فعالیت روابط‌عمومی‌ها از معرفی محصولات، به معرفی خدمات و فعالیت‌های سازمان یا مؤسسه تابعه دانست و افزود: بخش‌های اصلی این جشنواره شامل تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تشریفات و مراسم، انتشارات و ارتباطات و مطالعات می‌شود.
عماد گفت: داوری این جشنواره در دو مرحله مقدماتی و نهایی برنامه‌ریزی‌شده است، مرحله مقدماتی در محل دفتر روابط‌عمومی هر واحدسازمانی و با حضور تیم داوری انجام خواهد شد و مرحله نهایی نیز به‌صورت متمرکز و با حضور داوران تخصصی و همچنین جمع‌بندی امتیازات دو مرحله انجام می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که برای حضور در مراحل مقدماتی و نهایی جشنواره، چگونه مستندات روابط‌عمومی خود را به داوران ارائه کنیم، گفت: در مرحله مقدماتی ارائه شفاهی و نمایش مستندات موجود در واحد روابط‌عمومی به تیم داوری، مبنای امتیازدهی خواهد بود و برای حضور در داوری نهایی و به‌ویژه داوری محصولات، گزیده فایل‌های مجازی و یا اصل محصول به انضمام نامه اداری باید برای دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی نیز در بخش دیگر از این نشست با اشاره به برگزاری سی و یکمین نشست روابط‌عمومی‌های آستان مقدس رضوی اظهار کرد: این سلسله‌نشست‌ها در طول سال، باهدف آشنایی مدیران روابط‌عمومی مؤسسات با یکدیگر برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: یکی از موضوعات مهم در این ایام سیاه‌پوشی بصری سر درب مؤسسات و سازمان‌هاست که در همین راستا، کانال «سقاخانه» راه‌اندازی و جدیدترین طرح‌های گرافیکی اعم از کتیبه، اکران شهری و... در آن بارگذاری شده است تا مسئولان روابط‌عمومی‌ها در مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کنند.
گفتنی است؛ پوستر پنجمین جشنواره روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی در پایان این نشست رونمایی شد.

نظر شما