شناسهٔ خبر: 68325094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پایان رویای شیرین پرسپولیس - قلی زاده

باشگاه لخ پوزنان همچنان اجازه نمی‌دهد علی قلی‌زاده از این تیم جدا شده و راهی پرسپولیس شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز باشگاه لخ پوزنان لهستان با جدایی گران ترین بازیکن تاریخ باشگاهی این کشور موافقت نکرده و رضایت نامه علی قلی‌زاده را صادر نکرده است. آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با پرداخت رقم سنگین صدور رضایت نامه این بازیکن هم موافقت کرده است.

همه چیز از ۱.۸ میلیون دلار شروع شد

به نقل از خبر ورزشی در روند مذاکرات و در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه لهستانی خواهان جذب علی قلی‌زاده شد و باشگاه لخ پوزنان رقم رضایت نامه را ۱.۸ میلیون دلار اعلام کرد. با اعلام این رقم باشگاه پرسپولیس پیشنهاد انتقال قرضی قلی‌زاده را مطرح کرد که مورد توجه باشگاه لخ پوزنان قرار گرفت. به ویژه این که این باشگاه به هیچ وجه شرایط مالی خوبی ندارد. اما به یک باره همه چیز متوقف شد.

بحث سربازی ملی پوشان 

مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و لخ پوزنان به خوبی پیش می‌رفت که به یک باره بحث سرباز بودن بازیکنان مشمول تیم ملی مطرح شد و عملا مذاکرات متوقف شد. چرا که قلی‌زاده هم یکی از این بازیکنان است که باید دوره سربازی را پشت سر بگذارد. به راه افتادن خبر حضور بازیکنان ملی پوش در پادگان برای پشت سر گذاستن خدمت سربازی، باعث شد تا قلی‌زاده دست نگه دارد و مذاکرات عملا متوقف شد. اما باز هم شرایط عوض شد و مهدی تاج حدود دو هفته قبل بود که اعلام کرد پرونده بازیکنان سرباز تیم ملی حل و فصل شده است. همین اظهارنظر کافی بود تا یک بار دیگر پرونده این انتقال با اعلام آمادگی دوباره علی قلی‌زاده برای بازگشت به پرسپولیس باز شود

پاس گل لعنتی

مذاکرات روند جدی خود را آغاز کرد. باشگاه لخ پوزنان مشکلی برای این انتقال نداشت، دو طرف در حال نهایی کردن مذاکرات بودند که به یک باره سرمربی لخ پوزنان که به هیچ وجه ارتباط خوبی با قلی‌زاده ندارد، این بازیکن را در ترکیب تیمش راهی میدان کرد و جالب این که قلی‌زاده در همان بازی درخشید و پاس گل داد. پاس گلی که باعث شد مدیران این باشگاه به ویژه مدیر ورزشی لخ پوزنان شرط تاره ای را مطرح کند و آن این بود که رضایت سرمربی شرط است! جالب تر این که حتی پس از اعلام رضایت سرمربی لخ پوزنان به جدایی قلی‌زاده، این انتقال انجام نشد چرا که طبق نظر مدیر ورزشی این باشگاه لهستانی، ابتدا باید بازیکن جانشین او جذب شود. همین تغییر نظر  اسباب ناراحتی شدید قلی‌زاده را فراهم آورد به گونه ای که خبرهایی در مورد درگیری لفظی شدید دو طرف هم شنیده می‌شود و... 

معجزه رخ می‌دهد؟

به هر روی اگرچه باشگاه لهستانی انتقال علی قلی‌زاده را منوط به جذب بازیکنی شاخص در پست وینگر و البته با قدرت مالی خود است اما به نظر می‌رسد باید پرونده انتقال این بازیکن ملی پوش به پرسپولیس را در این مقطع منتفی دانست. به ویژه این که اخباری در مورد درخواست رقم بالا و چند میلیون دلاری مدیران این باشگاه از باشگاه پرسپولیس نیز منتشر شده اما هنوز مدیران لخ پوزنان نظر نهایی خود برای انجام شدن یا منتفی شدن این انتقال را به مدیران پرسپولیس اعلام نکرده اند و هر لحظه ممکن است اتفاق تاره ای رخ دهد. از اعلام رسمی متوقف شدن پروژه انتقال بازیکن ملی پوش فوتبال ایران به پرسپولیس تا مشابه همان اتفاقی که برای میلاد محمدی رخ داد!

همان طور که می‌دانید میلاد محمدی هم دقیقا با همین شرایط دست به گریبان بود اما به یک باره قراردادش فسخ شد و ...!

257 251

نظر شما