شناسهٔ خبر: 68323825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در هفته دولت؛

۱۵۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال هزار و ۵۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح جمعه در مراسم عطرافشانی و گل افشانی قبور شهدای گرانقدر در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر به مناسبت آغاز هفته دولت خدمات در دولت سیزدهم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خدمات در رسیدگی به مطالبات مردم در دولت شهید آیت‌الله رئیسی قابل توجه بود به‌گونه‌ای که در سه سال این دولت طرح‌های مهمی افتتاح و اجرایی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با تبریک به دولت چهاردهم و رئیس جمهور دکتر پزشکیان و آرزوی موفقیت برای آنان اضافه کرد: تلاش جهادی به مردم در این دولت هم ادامه دارد و در سه سال دولت سیزدهم با هدایت و راهبری استاندار بوشهر اتفاقات خوبی رقم خورده است.

وی استان بوشهر را در افتتاح و اجرا طرح‌های عمرانی و اقتصادی در سه سال دولت شهید رئیسی را جز ۳ استان برتر اعلام و خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال یک‌هزار و ۵۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی ۵۴۶ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس استان بوشهر با اعتبار ۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

رستمیان طرح‌های هفته دولت استان بوشهر را در بخش‌های توسعه‌ای، اقتصادی، عمرانی دانست و تصریح کرد: در هفته دولت امسال طرح‌های مهمی در بخش راهسازی، درمانی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، صنعتی و تولیدی افتتاح می‌شود.

وی مسافت کریدور بزرگراه جنوب کشور تا مرز شلمچه را یک‌هزار و ۸۵۰ کیلومتر دانست و بیان کرد: بیش از ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد که بخش عمده‌ای از آن تکمیل و بخشی هم در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌های بندری در گناوه، کنگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساحت حوضچه آرامش بندر کنگان به ۶ برابر افزایش یافته و از ۵ هکتار به ۳۰ هکتار رسیده است.

رستمیان به نهضت ملی مسکن پرداخت و ادامه داد: در این طرح ۲ هزار هکتار اراضی به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شد و ظرفیت ساخت واحدهای مسکونی افزایش یافته است

در این مراسم استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات با گذاشتن گل بر روی قبور مطهر شهدا با آنان تجدید بیعت کردند.

نظر شما