شناسهٔ خبر: 68322890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۱۵۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی استان بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح یک‌هزار و ۵۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با آغاز با هفته دولت صبح امروز مراسم عطرافشانی و گل افشانی قبور شهدای گرانقدر در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر برگزار شد.

در این مراسم استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات با گذاشتن گل بر روی قبور مطهر شهدا با آنان تجدید بیعت کردند.

خدمت به مردم با مجاهدت مسئولان و مدیران پایان‌ناپذیر است

در این مراسم محمد هادی رستمیان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از جمله شهدای خدمت و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: خدمت به مردم با مجاهدت مسئولان و مدیران پایان‌ناپذیر است و تداوم دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تداوم خدمت بر اساس سند بالادستی در دولت‌ها خاطرنشان کرد: با تاسی از مکتب عاشورا و اربعین حسینی خدمت به جامعه اسلامی بدون وقفه ادامه دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی خدمات در دولت سیزدهم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خدمات در رسیدگی به مطالبات مردم در دولت شهید آیت‌الله رئیسی قابل توجه بود به‌گونه‌ای که در سه سال این دولت طرح‌های مهمی افتتاح و اجرایی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با تبریک به دولت چهاردهم و رئیس جمهور دکتر پزشکیان و آرزوی موفقیت برای آنان اضافه کرد: تلاش جهادی به مردم در این دولت هم ادامه دارد و در سه سال دولت سیزدهم با هدایت و راهبری استاندار بوشهر اتفاقات خوبی رقم خورده است.

رستمیان ادامه داد: همه فعالیت‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت سال جاری از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌ها انجام و ثبت می‌شود.

افتتاح یک‌هزار و 523 پروژه عمرانی و اقتصادی استان

وی استان بوشهر را در افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در سه سال دولت شهید رئیسی را جزو 3 استان برتر اعلام کرد و گفت: در هفته دولت امسال یک‌هزار و 523 پروژه عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر با سرمایه‌گذاری 63 هزار و 162 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی 546 پروژه کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس استان بوشهر با اعتبار 44 هزار و 700 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

رستمیان طرح‌های هفته دولت استان بوشهر را در بخش‌های توسعه‌ای، اقتصادی، عمرانی دانست و تصریح کرد: در هفته دولت امسال طرح‌های مهمی در بخش راهسازی، درمانی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، صنعتی و تولیدی افتتاح می‌شود.

وی مسافت کریدور بزرگراه جنوب کشور تا مرز شلمچه را یک‌هزار و 850 کیلومتر دانست و بیان کرد: بیش از 390 کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد که بخش عمده‌ای از آن تکمیل و بخشی هم در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌های بندری در گناوه، کنگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساحت حوضچه آرامش بندر کنگان به 6 برابر افزایش یافته و از 5 هکتار به 30 هکتار رسیده است.

رستمیان به نهضت ملی مسکن پرداخت و ادامه داد: در این طرح 2 هزار هکتار اراضی به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شد و ظرفیت ساخت واحدهای مسکونی افزایش یافته است.

افتتاح 243 پروژه در بخش‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بوشهر

فرماندار بوشهر هم با تجلیل از شهدای گرانقدر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهید آیت‌الله رئیسی گفت: در نخستین روز از هفته دولت با اهداف و آرمان بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید پیمان می‌کنیم.

صالح رحیمی به طرح‌های هفته دولت در شهرستان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 243 پروژه در بخش‌های عمرانی و اقتصادی در شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته دولت 166 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 22 هزار میلیارد تومان در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود.

فرماندار بوشهر افزود : همچنین در این هفته عملیات اجرایی 77 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بوشهر با اعتبار 9 هزار میلیارد تومان آغاز می‌شود.

تجدید میثاق مدیران ارشد استان بوشهر با شهدای گرانقدر

در آغاز برنامه‌های هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» مدیران ارشد استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام ضمن گلباران قبور مطهر شهیدان، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

در این مراسم به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و دیگر شهدای نهضت عاشورا مداحی و عزاداری شد.

انتهای پیام/190

برچسب‌ها:

نظر شما