شناسهٔ خبر: 68322940 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

فال و طالع بینی امروز 2 شهریور ماه | روزنو

رکنا: فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه بخوانید؛ به امید اتفاقات خوش و مثبت برای تک تک شما.

صاحب‌خبر -
روزنو :

 فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که تا به حال این را نمی دانسته اید که می توانید به دیگران در حل مشکلات شان کمک کنید اما برخلاف آنچه در ظاهر به نظر می رسد و تصور دیگران در مورد اینکه شما فردی احساساتی هستید منطق شما می تواند در چنین مواردی خیلی خوب عمل کند. برگ برنده شما این است که احساسات را با منطق ترکیب می کنید، چون نمی توان با منطق محض تمام مشکلات را حل کرد. شما معمولا از تنهایی بدتان نمی آید و درواقع حتی از اینکه با خودتان تنها باشید لذت هم می برید اما امشب اصلا دل تان نمی خواهد در خانه تنها بمانید و ترجیح می دهید وقت تان را در کنار دوستان و عزیزان تان و ترجیحا شخصی که دوستش دارید بگذرانید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که از تفاوت هایی که میان شما و دیگران است نترسید. تفاوت ها دلیلی بر جنگیدن نیست، باید آنها را درک و قبول کنید. چند روزی است که میان دوراهی گیر افتاده اید اما امروز هیچ گزینه ای جز قدم گذاشتن در راهی ناشناخته ندارید. از ناشناخته ها نترسید زیرا نتیجه آن بهتر از آنچه فکرش را بکنید است. در اطراف تان فردی است که این روزها بیش از حد به شما توجه نشان می دهد، سعی کنید تا از هدف او آگاه نشده اید او را به حریم شخصی تان راه ندهید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز دیدگاه ها و نگرشی را که نسبت به زندگی دارید خیلی جدی می گیرید و اگر مجبور به گرفتن تصمیماتی باشید که در تضاد با آنها هستند احساس آسیب پذیری و ناراحتی خواهید کرد. افراد زیادی در زندگی تان هستند که دوست دارید به آنها نزدیک تر شده و ارتباط جدی تری را با آنها برقرار کنید ولی ترس هایتان جلوی راه تان را گرفته اند و نگران هستید که مبادا این روابط چیزی نباشد که انتظارش را داشته اید. این قانون طلایی را به یاد داشته باشید که باید با دیگران همان طوری رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار شود. وسواس هایی که در رابطه عاطفی تان دارید را باید کنار بگذارید تا بتوانید رابطه سالمی داشته باشید و در طرف مقابل تان حساسیت ایجاد نکنید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که امروز پر از عشق و محبت هستید، بهتر است آن را با دیگران به خصوص افرادی که برایتان عزیز هستند، تقسیم کنید، بنابراین از بیرون رفتن و در جمع بودن نترسید. افکار خود را عملی کنید تا موفقیت به سراغ تان آید. پیشنهادهای زیادی از اطراف به شما شده است اما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید. توصیه می کنیم آنها را بیش از این منتظر نگذارید زیرا ممکن است فرصت های خوب از دست تان برود. کلید موفقیت شما آینده نگری تان است.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که به نظر می‌رسد امروز دیگران معنی حرف‌هایی را که می‌زنند متوجه نشوند و یا حتی حرف‌های بی معنی بزنند اما شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از میان حرف‌هایشان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و براساس آن اطلاعات تصمیم بگیرید. ممکن است وسوسه شوید در کارهایشان دخالت کنید و به این ترتیب می‌توانید بر اوضاع مسلط شوید. این کار شما یأس و ناامیدی تان را از بین می‌برد اما بهتر است صبر کنید و اجازه دهید اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روزتان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدید می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساس هایتان ناراحت می‌شوید توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود اما باز هم ممکن است شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخش های وجود خود را هنوز مخفی نگه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که در مورد راهی که باید برای آینده تان انتخاب کنید، تردید دارید. اینطور تصور می کنید که تمام آدم های اطراف تان زندگی هدفمندی را دارند جز شما. برای رهایی از این وضع با فردی مشورت کنید. سعی کنید خودتان را در معرض چیزهایی که به آن علاقه ای ندارید، قرار ندهید. انرژی امروز شما زیاد است اما شما هنوز نشسته اید! بهتر است بلند شوید و حرکت کنید. یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده است اما شما نیز نسبت به آن بی تفاوت بوده اید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، همین امروز به سراغش بروید و از دلش درآورید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بماند حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند تا لغزشی را به شما نسبت بدهند فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که با توجه به نقطه نظر شما بهتر است از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، به خصوص اگر قبلا احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز ممکن است در ارتباطاتی که با دیگران دارید به برخی موانع برخورد کنید. دلخوری هایی که این اواخر به وجود آمده شاید به نظر شما مسائلی بزرگ بیاید ولی اگر به دقت آنها را مورد بررسی قرار دهید خواهید دید که اینطور نیست و با پرداختن به جزئیاتی که وضعیت حاضر را به وجود آورده متوجه می شوید که موانع موجود تا حدود زیادی تحت تاثیر احساسات خودتان قرار دارد. اگر بتوانید نقش خودتان را در به وجود آمدن آنچه پیش آمده درک کنید خواهید توانست مشکلات را حل کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اینکه اطرافیان کمی سرسنگین هستند را به خود نگیرید. این را بدانید که هر کسی مشغله های فکری خود را دارد و همه نمی توانند همیشه شاد باشند. شاید خودتان هم عصبی و کلافه باشید. همین در بزرگتر دیدن زشتی ها موثر است. سعی کنید فقط آرام باشید. با ورزش هایی همچون پیاده روی یا یوگا می توانید استرس های خود را تا اندازه زیادی برطرف کنید. در مسائل احساسی خیلی شتاب زده رفتار نکنید. از تجربیات گذشته خود درس بگیرید و همان راه های قبل را نروید تا دوباره تجربه شکست را نداشته باشید.

نظر شما