شناسهٔ خبر: 68321323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: اعضای گروهک تروریستی منافقین باید محاکمه شوند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین باید محاکمه شوند گفت: این جنایتکاران در کنار صدام و رژیم بعث عراق علیه ملت ایران جنگیدند و با عملیات مسلحانه در کشتار بسیاری از هموطنان ما همدست این رژیم بودند.

صاحب‌خبر -

محمد سراج در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: این گروهک تروریستی به زعم خودشان تصور می‌کردند راه درستی انتخاب کردند اما یک جریان انحرافی در کشور ما به وجود آوردند.

نماینده مردم اسلامشهر، پردیس، تهران، ری و شمیرانات ادامه داد: گروهک تروریستی بعد از انقلاب شروع به سهم‌خواهی کردند و بعد از عزل بنی‌صدر دست به اقدامات مسلحانه زدند. اگر گروهی بر علیه ملت اسلامی دست به سلاح بگیرد طغیان کرده است و همه باید علیه آنها قیام کنند.

وی گفت: گروهک تروریستی منافقین در کنار صدام و رژیم بعث عراق علیه ملت ایران جنگیدند و با عملیات مسلحانه در کشتار بسیاری از هموطنان ما همدست این رژیم بودند.

سراج با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین باید محاکمه شوند افزود: بیش از ۱۷ هزار تن از هموطنان ما توسط این گروهک تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

نماینده مجلس گفت: با رای دادگاه می‌توانیم اعضای گروهک تروریستی منافقین را به کشور بازگردانیم و پلیس بین الملل متعهد است بر اساس احکام قضایی داخلی عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما