شناسهٔ خبر: 68318345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

توسعه ناوگان حمل‌ونقل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۰ دستگاه خودرو KMC برای تمامی شهرستان‌های استان و یک دستگاه آمبولانس، با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان به ناوگان خودرویی دانشگاه اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ پنجشنبه اول شهریور _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در شهرستان، مناطق کم‌برخوردار و صعب‌العبور باید خدمت‌رسانی بهداشتی صورت بگیرد با رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته تیم مدیریتی دانشگاه تعداد، ۲۰ دستگاه خودرو KMC به ناوگان خودرویی دانشگاه اضافه شد.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه آمبولانس با تجهیز کامل در راستای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ناوگان خودرویی دانشگاه اضافه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارزش روز خودروهای اضافه شده با ناوگان خودرویی دانشگاه را در مجموع ۴۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تأمین اعتبار این تعداد خودرو با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها علاوه بر ارائه خدمات نیاز به پایش‌های مستمر و نظارت‌های دقیق بر خانه‌های بهداشت است که به وجود این خودروها امورات به نحو بهتری صورت خواهد گرفت.

نظر شما