شناسهٔ خبر: 68318193 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتظار می‌رود با مدیریت جدید وزارت صمت حوزه فولاد شاهد تحول باشد انتظار می‌رود با مدیریت جدید وزارت صمت حوزه فولاد شاهد تحول باشد

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: انتظار می‌رود با مدیریت جدید وزارت صمت کشور و حوزه صنعت فولاد بتواند شاهد تحول و جهش روزافزون باشد.

صاحب‌خبر -

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با صدور پیامی، کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی توسط سید محمد اتابک به عنوان وزیر صنعت،معدن و تجارت را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به شرح زیر است:

«جناب آقای سید محمد اتابک،کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت خطیر وزارت صنعت،معدن و تجارت را به جناب‌عالی تبریک عرض می‌نمایم. این افتخار بزرگ نشان از اعتماد و حمایت مردم و نمایندگان ایشان به شایستگی‌ها و توانمندی‌های جنابعالی است.

انتخاب شایسته شما به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعا زمینه ساز پیشبرد اهداف عالی این وزارت خانه خواهد شد و امیدواریم در سایه مدیریت جنابعالی، جبهه صنعت کشور به ویژه حوزه صنعت فولاد بتواند شاهد تحول و جهش روزافزون باشد.

اینجانب به نمایندگی از طرف همه کارگران، کارشناسان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان و به عنوان عضوی از صنعت فولاد کشور ضمن سپاس از ریاست محترم جمهور در انتخاب گزینه‌ای از بدنه صنعت و معدن کشور و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی که به توانمندی شما برای حضور در مسند وزارت صنعت معدن و تجارت رأی اعتماد دادند، از درگاه خداوند متعال برای شما و همکارانتان توفیق روزافزون همراه با سلامتی خواستارم.

این همدلی و وفاق ملی وجود آمده در رای اعتماد نمایندگان به همه وزرای کابینه دولت چهاردهم بی شک زمینه ساز رشد و تعالی کشور در همه حوزه‌ها خواهد بود و حوزه صنعت کشور نیز بی شک در سایه مدیریت و دانش جنابعالی هم‌سو با برنامه هفتم توسعه به تحقق شعار سال و موفقیت‌های بی شمار دست خواهد یافت.»

نظر شما