شناسهٔ خبر: 68317483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مراجعه ۹۶۹ نفر به بیمارستان سیار مرز باشماق مریوان

رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام مرز باشماق مریوان گفت: از روز هفدهم مرداد، تاکنون ۹۶۹ نفر زائر به بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی مراجعه کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مصطفی فرامرزی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ زائر اربعین حسینی برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام که در مرز باشماق مریوان مستقر شده است مراجعه کرده‌اند که یک نفر از آن‌ها طی معاینه پزشک، مشکوک به ویروس کرونا گزارش شد که با شرایط کاملاً حفاظتی جهت دریافت اقدامات تخصصی و پزشکی به مراکز درمانی سطح شهر مریوان اعزام شد.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۸ زائر به صورت سرپایی درمان و هفت نفر بستری شدند که دو نفر از آن‌ها جهت دریافت اقدامات تخصصی‌تر به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: در روز گذشته ۱۱ نفر به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی، یک نفر مشکوک به کرونا، سه نفر دیاریا و نیاز به سرم تراپی، پنج نفر مشکلات پوستی و سوختگی، یک نفر روانپزشکی، ۵۴ نفر درد کمر و اندام و ۴۰ نفر به دلایل غیر ترومایی و محیطی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

فرامرزی با بیان اینکه دو نفر از مراجعان روز گذشته غیر ایرانی بودند، گفت: تاکنون مورد خاصی از بیماری تب دنگی گزارش نشده است.

به گفته وی دو نفر از مراجعان روز گذشته کودک زیر ۱۶ سال، ۹۷ نفر آقا و مابقی خانم بوده‌اند.

رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: از روز هفدهم مرداد، تاکنون ۹۶۹ نفر زائر به بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی مراجعه کرده‌اند.

نظر شما