شناسهٔ خبر: 68316879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علم‌الهدی: فعالیت‌های دولت سیزدهم مجاهدانه بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های مجاهدانه دولت سیزدهم و کارگزاران نظام طی این مدت آثار و برکات قابل‌توجهی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با استاندار خراسان رضوی و معاونین که در دفتر نماینده ولی‌فقیه خراسان رضوی برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات ارزنده استانداری خراسان رضوی در سه سال گذشته اظهارداشت: فعالیت‌های مجاهدانه دولت سیزدهم و کارگزاران نظام طی این مدت آثار و برکات قابل‌توجهی داشته که در همین راستا لازم است از اقدامات و فعالیت‌های خوبی که مجموعه استانداری خراسان رضوی داشته است، تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به شرایط ویژه و حجم فعالیت‌ها در استان خراسان رضوی افزود: جایگاه استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌ها با توجه به مشکلات و مسائلی که دارد بسیار ویژه و ممتاز است، به‌طور مثال می‌توان به مسئله حضور زائران در دو پیک زیارتی نوروز و ماه صفر اشاره کرد که به‌تنهایی یک مدیریت قوی و جامعی را می‌طلبد که دیگر استان‌های کشور با آن درگیر نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر داشتن ثبات اعتقادی و حرکتی در جریان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بیان کرد: یک ملاک ارزیابی افراد در گذر زمان میزان تغییر در اعتقادات و خط فکری و اندیشه آنان است که تا چه میزان با تغییرات و تحولات جامعه بر باورهای خود ثابت و استوار باقی می‌مانند.

وی با بیان اینکه یکی از آثار فراز و نشیب‌های اجتماعی و سیاسی تحولات افراد با توجه به این تغییرات و تحولات است، ادامه داد: اگر انسان در مسیر شغلی و فعالیتی خود اخلاص برای خدا داشته باشد تفاوتی در خدمت و تفکر او با تغییر شرایط پیش نخواهد آمد، امکان دارد جایگاه شغلی و حرفه‌ای او تغییر کند اما شخصیت و منش او تغییر نمی‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: ببینید عزیزان این نکته که افراد دانش سیاسی داشته باشند بسیار شایسته و معقول است اما اینکه افراد بخواهند متناسب با شرایط روز و وضعیت سیاسی جامعه رفتار خود را تنظیم کنند، مصداق شرک به خداوند است، زیرا آنچه برای این افراد در آینده مطرح است مقام و جایگاهی که به دست می‌آورند، می‌باشد.

وی با بیان اینکه انسان باید همواره تلاش کند تا در امتحانات الهی سربلند و پیروز باشد، تأکیدکرد: فردی که دین‌دار باشد در عرصه اجرا و عملیات به اعتقادات خود پایبند خواهد بود و نمی‌ترسد که در راه خداوند از جان، مال و آبروی خود هزینه کند، موضع سیاسی خود را بر حسب منافع دنیای خود تغییر نمی‌دهد.

انتهای پیام/282

نظر شما