شناسهٔ خبر: 68316737 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سیدعبدالملک الحوثی: جبهه لبنان فعال شده است؛ پاسخ حزب‌الله، یمن و ایران قطعی است

 رهبر انصارالله یمن دفاع از غزه و مسجد الاقصی را وظیفه‌ای مقدس برای تمام مسلمانان دانست و تاکید کرد: جبهه لبنان فعال شده است؛ پاسخ حزب‌الله، یمن و ایران قطعی است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سیدعبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ۳۲۱ روز قبل تاکنون با همکاری آمریکا و اروپا جنایت قرن را علیه اهالی غزه مرتکب شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران، قحطی، شیوع بیماری، شکنجه و سایر جنایات اقدام به نسل کشی در غزه می‌کند.

وی در ادامه دفاع از غزه و مسجد الاقصی را وظیفه‌ای مقدس برای تمام مسلمانان دانست و گفت: متاسفانه برخی از مسلمانان با دشمن همدستند، مسئولیت روحانیون و روشنفکران در زمینه آگاه‌سازی امت نسبت به خطر دوری جستن از یاری مردم فلسطین بسیار بزرگ است.

سیدعبدالملک الحوثی وی دوری جستن از یاری مردم فلسطین را خطری برای ملت‌های عربی و اسلامی و فرصتی برای دشمنان دانست و با اشاره به اقدام کلمبیا در ممنوعیت صادرات زغال به «رژیم صهیونیستی» در راستای حمایت از غزه، اظهار داشت: این درحالی است که برخی از رژیم‌های عربی به صادرات کالا به دشمن ادامه می‌دهند، حتی برخی از رژیم‌های عربی اشخاصی که با مردم و رزمندگان فلسطینی همدردی می‌کنند را یا به زندان می‌اندازند یا جریمه مالی، شکنجه و حتی تبعید می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی، منتظر پاسخ حتمی حزب الله است، پاسخ محور مقاومت و جبهه یمن به دشمن حتمی است، رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ ایران به جنایت ترور رهبر بزرگ شهید اسماعیل هنیه است.

سیدعبدالملک الحوثی همچنین اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۱ حمله با استفاده از موشک‌های بالستیک، پهپاد و قایق انجام شد، «رژیم صهیونیستی» این هفته ۵ حمله هوایی به منطقه حدیده انجام داد، اما حمایت مردم یمن از غزه ادامه دارد و تحت تاثیر این حملات قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما