شناسهٔ خبر: 68316400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه قدس:

جبهه مقاومت می‌تواند سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند

مرضیه جوانمردی فر

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: جبهه مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و اسلام می‌تواند سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند.

صاحب‌خبر -

سردار محمدرضا فلاح‌زاده امروز، اول شهریورماه در گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد استان فارس که به میزبانی مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شده بود، ضمن اشاره به جایگاه و نقش مساجد، بیان کرد: مسجد خانه‌ خداست و مساجدی که در دایره ولایت خدا و ولایت فقیه قدم بردارند، قطعاً در جامعه اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه مردان خداجو هرگز دست از نبرد با دشمنان خدا نمی‌کشند، گفت: جبهه مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و تا اوج عزت ادامه خواهد داشت و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

فلاح‌زاده ادامه داد: مساجد محل دشمن‌شناسی و شناخت توطئه دشمنان خدا است. در طول تاریخ اسلام از زمان تأسیس مدینه النبی(ص) تا امروز، مساجد در دوره‌های مختلف محل جذب نیروهای مردمی، سازماندهی و اعزام برای مقابله با دشمنان خدا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مساجد خاکریز رزمندگان، محور و فرمانده عالم ربانی و ائمه جماعات هستند و لازم است که جوانان خود را با عالمان ربانی پیوند دهند، گفت: مسجد الاقصی محلی است که پیامبران در آن نماز برپا کرده‌اند و در شب معراج نیز به امامت پیامبر اکرم(ص) نماز خواندند.

جانشین فرمانده قدس نیروی سپاه پاسداران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم فاسق صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی پس از اشغال سرزمین فلسطین، مسجد الاقصی را به آتش کشید و جنایات آن‌ها تاکنون ادامه دارد. امروز ۸ هزار نفر از فلسطینی‌ها در سیاه‌چال‌های این رژیم زندانی هستند. ساختار رژیم صهونیستی با ترور شکل گرفته است.

فلاح‌زاده ادامه داد: رژیم جنایتکار صهیونیستی از سال ۱۹۳۶ با شهادت عزالدین قسام تا به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، شخصیت‌های مهم و بزرگی را ترور کرده است و در عملیات نسل‌کشی غزه نیز بالغ بر۴۰ هزار نفر قتل عام و شهید شده‌اند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: این عملیات خسارات زیادی را بر رژیم صهیونیستی وارد کرد. این رژیم قصد دارد غزه را فتح کند، مقاومت را از بین ببرد و خاورمیانه را تغییر دهد، اما جبهه مقاومت همه معادلاتشان را بر هم خواهد ریخت و امروز این رژیم همانند گربه‌ای گرفتار به هر کجا چنگ می‌اندازد.

جانشین فرمانده قدس نیروی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور نمی‌تواند پیروزی خود را تضمین کند چون خداوند وعده یاری و پیروزی داده است. هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری برداشته و به میدان خواهد آمد. باید برای خدا قدم برداریم، قلم بزنیم و نوکری نظام، ولی فقیه و اسلام ناب را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما