شناسهٔ خبر: 68314244 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به مناسبت روز همدان؛

نگاهی به کارنامه خدمات بانک صادرات ایران در «هگمتانه»

تهران- ایرنا- ‌بانک صادرات استان همدان به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ و تأثیرگذار در خدمت به مردم، سهم قابل توجهی در توسعه و اشتغال این استان داشته و از طرفی همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم توجه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در استان همدان علاوه بر ارائه انواع خدمات مالی و بانکی کلان در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ عمرانی این استان، در ۵ ماه ابتدای سال جاری با پرداخت بیش از ۵۱۴ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، بیش از ۱۷۱۲ میلیارد ریال به زوج‌های جوان پرداخت کرده است.

شعب سپهری این استان همچنین در این مدت بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به بیش از ۳۴۳ خانوار پرداخت کرده‌اند.

علاوه بر این، بانک صادرات ایران در این استان ۸۸۸ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش ۱۲۰۵ میلیارد ریال و ۴۹۲ فقره تسهیلات مسکن روستایی بالغ بر ۱۰۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است. کمک به توسعه واحدهای کوچک و متوسط و کمک به سرپرستان خانوار با پرداخت ۹۲۲ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به ارزش بیش از ۱۰۱۴ میلیارد ریال از دیگر حمایت‌های این بانک از مردم استان همدان بوده است.

بانک صادرات ایران طی سال ۱۴۰۲ نیز رتبه دوم در بین بانک‌های استان را در پرداخت وام ازدواج به خود اختصاص داد و با پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی، مسئولیت‌های اجتماعی خود در کمک به معیشت بیش از ۹۹۰۰ هزار نفر از مردم استان را به نحو شایسته‌ای پیش برد و از استاندار این استان نیز تقدیرنامه دریافت کرد.

بانک صادرات ایران همچنین با کمک به تأمین مالی ساخت واحدهای مسکونی به خانه‌دار شدن ۱۴۶۰ نفر، گام ارزشمندی در تحقق اهداف مسکن در دولت سیزدهم برداشته است. این بانک همچنین با پشتیبانی از طرح شرکت فروسیلیس آلیاژی لوتوس، اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر در یکی از شهرستان‌های این استان را مورد حمایت قرار داده است.

طی سه سال اخیر از محل کمک‌های نقدی کارکنان بانک صادرات ایران استان، ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد نیز از زندان آزاد شده‌اند.

بانک صادرات ایران در این استان یکی از مهمترین حامیان برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی تیم ملی تکواندو نیز بوده و برگ زرین دیگری به افتخارات خود در حمایت از ورزش افزوده است.

استان همدان با قرار گرفتن در شاهراه زیارت بزرگ اربعین، در این روزها میزبان مسافران کربلا است و در مسیر بازگشت نیز موکب شهدای بانک صادرات ایران در مجموعه ورزشی این بانک در شهر همدان خدمات اسکان و پذیرائی زائران اربعین را ارائه می‌کند.

روز اول شهریورماه و زادروز حکیم ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک و روز همدان در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است.

نظر شما