شناسهٔ خبر: 68314211 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت خدمت‌رسانی به زائران در اربعین امسال

مدیرعامل هواپیمایی آسمان از افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت خدمت رسانی به زائران در اربعین امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن قاسمی روز پنجشنبه اظهار داشت: ستاد اربعین حسینی از خرداد امسال در شرکت هواپیمایی آسمان تشکیل شد و پیش‌بینی‌های لازم برای ارتقای خدمات‌رسانی به زائران عتبات‌عالیات در ایام اربعین حسینی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه دو فروند هواپیمای بوئینگ به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اختصاص یافت، افزود: در اربعین امسال برای جابه‌جایی زائران از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ظرفیتی بالغ بر ۲۵ هزار صندلی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان از افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت خدمت‌رسانی به زائران در اربعین امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته هواپیمایی آسمان موفق به ارائه خدمات به ۱۵ هزار نفر از زائران شده بود.

افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت خدمت‌رسانی به زائران در اربعین امسال

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی پروازهای اربعین ۱۷۰ پرواز در مسیر تهران - نجف – تهران برنامه‌ریزی شد، گفت: شرکت هواپیمایی آسمان با هدف خدمت‌رسانی به زائران در نقاط مختلف ایران اسلامی، از شهرهای شیراز، سمنان، شاهرود، رشت، سبزوار و گرگان نیز نسبت به جابه‌جایی زائران به نجف اشرف اقدام کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این ایام با هماهنگی صورت‌گرفته هشت پرواز در مسیر نجف – شیراز – نجف، چهار پرواز در مسیر نجف – سمنان– نجف، چهار پرواز در مسیر نجف – شاهرود – نجف، چهار پرواز در مسیر نجف – رشت – نجف، چهار پرواز در مسیر نجف – سبزوار – نجف و چهار پرواز در مسیر نجف – گرگان– نجف برنامه‌ریزی شد.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با اشاره به افزایش پروازهای تهران – ایلام به مناسبت ایام اربعین امام حسین (ع) یادآور شد: در بازه زمانی پروازهای اربعین، ۱۴ پرواز دیگر با ظرفیت ۲۲۵۰ صندلی به مسیر تهران – ایلام اختصاص یافت.

نظر شما