شناسهٔ خبر: 68313189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترافیک سنگین در محور چالوس ممنوعیت تردد اعمال کرد ترافیک سنگین در محور چالوس ممنوعیت تردد اعمال کرد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت در محور چالوس با توجه به افزایش حجم تردد‌ها برقرار شد.

صاحب‌خبر -

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت:  در حال حاضر  شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه،  آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزادراه هستیم.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا گزنک و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب ) محدوده کلرد و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گیلاوند تا دماوند ، محدوده های فیروزکوه و شیرگاه گزارش شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده های بابایی و تونل شماره ۴  را شاهد هستیم.  اما تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت) گزارش شده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در خصوص  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حد فاصل استاندارد تا مهرشهر و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده پل کلاک را شاهد هستیم. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

نظر شما