شناسهٔ خبر: 68313092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

‌نخستین سفر استانی وزیر راه/ بازدید از پایانه شهید سلیمانی

وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم در اولین سفر استانی خود به منظور بررسی وضعیت عبور و مرور زائران اربعین وارد استان ایلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم صبح امروز پنجشنبه یکم شهریور ماه در اولین سفر استانی خود به عنوان وزیر راه و شهرسازی وارد ایلام شد.

صادق مالواجرد در این سفر وضعیت عبور و مرور زائران اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و به این منظور از پایانه مرزی برکت و مرز مهران واقع در استان ایلام بازدید می‌کند.

گفتنی است هر ساله بیش از نیمی از زائران اربعین حسینی مرز مهران را برای تردد انتخاب می‌کنند که همین موضوع این مرز را به پر رفت و آمدترین مرز سفرهای اربعین تبدیل کرده است.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پایانه مرزی شهید سلیمانی

وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی خود به ایلام به منظور بررسی وضعیت خدمات دهی و رفاه زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی(مرز مهران) بازدید کرد.

وی طی این سفر، در راستای بررسی وضعیت زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی(مرز مهران) حضور یافت و در جریان آخرین جزئیات مربوط به عبور و مرور مسافران قرار گرفت.

مالواحرد در این سفر همچنین از پارکینگ اربعین نیز بازدید کرد و با مسافران و زائران اربعین حسینی به گفت‌وگو پرداخت تا از نزدیک، کیفیت خدمات دهی به زائران و مسافران اربعین را مورد ارزیابی قرار دهد.

وزیر راه و شهرسازی از پایانه مرزی برکت بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی خود به ایلام به منظور بررسی وضعیت عبور و مرور زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی برکت بازدید کرد.

فرزانه صادق مالواجرد صبح امروز پنجشنبه یکم شهریور ماه طی یک سفر استانی وارد ایلام شد تا از پایانه‌های مرزی این استان و نحوه خدمات دهی به زائران اربعین بازدید کند.

صادق مالواجرد با حضور در استان ایلام و پس از بازدید از پایانه مرزی شهید سلیمانی، در پایانه مرزی برکت حاضر شد و در جریان آخرین تحولات مربوط به سفرهای اربعین حسینی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدیدها به گفت‌وگو با مسئولان و کارکنان پایانه‌های مرزی و همچنین زائران اربعین حسینی پرداخت.

نظر شما